بازی

محتوای آپدیت بعدی Call of Duty مشخص شد

محتوای آپدیت بعدی Call of Duty مشخص شد

فصل چهارم بازی کال اف دیوتی (Call of Duty) به نام Mercenaries of Fortune در جریان است و اکنون اکتیویژن از محتوای آپدیت میان فصلی بازی رونمایی کرده است.

این آپدیت در تاریخ ۲۷ جولای (۵ مرداد) منتشر می‌شود و شامل اسکین ترمیناتور (Terminator)، نقشه جدیدی برای Vanguard، یک رویداد زنده برای نقشه Fortune’s Keep در وارزون می‌شود. این آپدیت روی دو موضوع زامبی ها و مزدوران تمرکز دارد و یک اسلحه و اپراتور جدید را به بازی اضافه می‌کند. 

اپراتور جدید کال اف دیوتی اکنا اولوِ (Ikenna Olowe) نام دارد و Vargo-S اسالت رایفل جدید بازی با سرعت شلیک بسیار بالا است. اسکین‌های ترمیناتور شامل دو باندل می‌شود که می‌توان آن‌ها را برای وارزون و Vanguard خریداری کرد. یکی از باندل‌ها شامل اسکین مدل T-800 و دیگری شامل اسکین مدل T-1000 می‌شود. 

مطلب پیشنهادی:اسکین های کالاف دیوتی موبایل: چند مورد نایاب!چیزهایی که احتمالا نداری!
اسکین های کالاف دیوتی موبایل: چند مورد نایاب!

اسکین جدید کال اف دیوتی

رویداد Cursed Ground هم‌اکنون در وارزون آغاز شده و می‌توانید در آن شرکت کنید. چندین صندوق نفرین شده در نقشه Fortune’s Keep مخفی شده است که شامل ویژگی‌هایی خاص و آیتم‌های قدرتمند می‌شوند. شما برای باز کردن این صندوق‌ها باید در رویداد زامبی کشی شرکت کرده و آن را تکمیل کنید. 

رویداد Rebirth of the Dead در واقع همان مد بتل رویالِ زامبی قدیمی است. در این مد ۱۰ تیم مختلف به Rebirth Island فرستاده می‌شوند و بازیکنان کشته شده به شکل زامبی باز می‌گردند. مد Iron Trials نیز دچار تغییراتی شده و به Titanium Trials: Endurance تغییر پیدا کرده. این مد در تاریخ ۱۱ آگوست (۲۰ مرداد) در دسترس قرار می‌گیرد. 

مطلب پیشنهادی:تاریخچه سری Call of Duty – از کشتن Medal of Honor تا احیا دوبارهیک دنیا نسخه موفق
تاریخچه سری Call of Duty – از کشتن Medal of Honor تا احیا دوباره


چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا