رمز ارز

ورود سرمایه‌های جدید به بازار ارزهای دیجیتال نشانه چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به نظر می‌رسد که سرمایه‌گذاران سازمانی، روی بهبودی بازار ارزهای دیجیتال شرط‌بندی کرده‌اند؛ چراکه جریان ورودی به محصولات سرمایه‌گذاری در هفته‌ی گذشته ۲۷ میلیون دلار بوده و هفته قبل از آن نیز به ۳۴۳ میلیون دلار رسید. این سرمایه‌گذاران بیشتر روی بیت کوین، اتریوم، کاردانو و سولانا متمرکز شده‌اند.
به گزارش صندوق CoinShares، دو هفته قبل بزرگ‌ترین جریان ورودی از سوی سرمایه‌گذاران سازمانی از نوامبر ۲۰۲۱، برابر با ۳۹۴ میلیون دلار ثبت شد و کل دارایی‌های تحت مدیریت آن‌ها به ۳۰ میلیارد دلار رسید.
جزئیات بیشتر نشان می‌دهند که ورودی‌ها از کشور سوئیس در هفته‌ی گذشته به ۱۶ میلیون دلار رسیده درحالی‌که این مقدار در هفته قبل از آن ۳۵۶ میلیون دلار بوده است. همچنین، بیت کوین نیز شاهد ۱۶ میلیون دلار ورودی در هفته‌ي گذشته بوده و هفته‌ي قبل از آن با ۲۰۶ میلیون دلار ورودی رشد چشم‌گیری را نشان داده است.
اتریوم نیز در هفته‌ي گذشته، شاهد هشت میلیون دلار و در هفته قبل از آن شاهد ۱۲۰ میلیون دلار ورودی بوده است که کل این رقم را برای آن در ماه جاری به ۱۳۷ میلیون دلار رسانده است.
کوین شیرز در خصوص ورودی‌های دو هفته‌ی پیش کاردانو و سولانا اطلاعاتی نداده است؛ اما ورودی‌های این دو در هفته‌ی گذشته به ترتیب برابر با ۱٫۴ و ۱٫۸ میلیون دلار بوده‌اند. این عدد از ابتدای سال برای محصولات مبتنی بر سولانا به ۱۱۲٫۶ میلیون دلار و برای کاردانو به ۱۳٫۳ میلیون دلار رسیده است.
همچنین، مجموع ورودی‌ها به محصولات مبتنی بر ارزهای دیجیتال از ابتدای سال تاکنون به ۴۱۵ میلیون دلار رسیده که ۳۹۳٫۵ میلیون آن متعلق به ماه گذشته بوده است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کریپتوگلوب

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا