بازی

دو روح جدید در راه بازی Phasmophobia هستند

دو روح جدید در راه بازی Phasmophobia هستند

پیش‌نمایش شماره ۳ از پروسه ساخت بازی Phasmophobia به تازگی در استیم منتشر شده است که نشان می‌دهد در هفته‌ها و ماه‌های آتی برای این بازی ترسناک چه چیزهایی در راه هستند.

اول از همه باید گفت که دو نوع روح جدید به جمع اشباح این بازی اضافه خواهند شد. اسامی روی تصاویر فاش شده به طور عمدی کدر شده‌اند تا ما را در تعلیق نگه دارند، اما ظاهرا نام یکی Morai یا Morcai و دیگری شبیه Decogen است. یا چیزی که با D شروع می‌شود.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های کوسه‌ای که باید در تابستان تماشا کنیدخونی که از آرواره‌ها به اقیانوس می‌ریزد
بهترین فیلم‌های کوسه‌ای که باید در تابستان تماشا کنید

هر دو روح تازه‌وارد در به‌روزرسانی جزئی بعدی، نسخه 0.6.2 به بازی Phasmophobia اضافه خواهند شد. در حال حاضر هیچ اطلاعات دیگری در مورد روح اولی منتشر نشده، اما روح دومی که با جعبه روح (Spirit Box)، نوشتن اسم روح و پروژکتور D.O.T.S قابل شناسایی است، سال‌هاست که از شکارچیان ارواح فرار می‌کند و برای بازیکنان کمین می‌کند تا آن‌ها را خسته کند. ظاهرا می‌توانیم از دست او فرار کنیم اما نمی‌توانیم پنهان شویم.

ما همچنین با تغییراتی در منوی اصلی و همچنین ایجاد لابی بهبود یافته، به‌روزرسانی رابط کاربری را دریافت خواهیم کرد. به این صورت که بازیکنان اکنون می‌توانند لابی‌های عمومی و خصوصی را از همان صفحه ایجاد کنند و همچنین حداکثر محدودیت بازیکنان را تعیین کنند.

بازی Phasmophobia

به علاوه به زودی قادر خواهیم بود یک انتخاب زبان ترجیحی را مشخص کنیم تا بازیکنان از قبل بدانند هر لابی از چه زبانی استفاده می‌کند.

مپ Sunny Meadows نیز به لطف Assetهای جدیدش، از جمله ابزارهای شکنجه حال به‌هم‌زن، حالا باجزئیات‌تر و شلوغ‌تر از همیشه شده است و تیم قول داده که سیستم گزارش‌دهی جدید بازی Phasmophobia را نیز زیر نظر داشته باشد.

هات‌فیکس شماره 0.6.1.3 که چندی پیش منتشر شد، اشکالات جزئی بازی را برطرف کرد و رویداد آخر هفته عید پاک را معرفی کرد. اما تنها این رویداد یک فعالیت بی‌معنی نبود. باید تمام تخم‌ مرغ‌های عید پاک را در هر مکان جمع‌آوری می‌کردید و همچنین سلامت روانی هر یک از اعضای تیم را به ۱۰۰ درصد باز می‌گردانید.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال آنها – دیگران می‌آیندطلسم سریال ترسناک ایرانی خوب می‌شکند؟
نقد سریال آنها – دیگران می‌آیند


ماینکرفت #73 – به دیوونه‌خونه ویجی‌لند خوش اومدین!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا