رمز ارز

رمزارز منقرض‌شده ترا دوباره رشد کرد! علت چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

استیبل کوین‌های الگوریتمی پس از فروپاشی اکوسیستم ترا دچار خسارت‌های بزرگی شدند. پس از این اتفاق، یک زنجیره جدید با نام ترا (LUNA) متولد شد و زنجیره قدیمی با توکن‌های LUNC و USTC به ترا کلاسیک تغییر نام داد و کاربران به دو دسته تقسیم شدند. برخی، نسخه جدید ترا را حفظ کرده و برخی دیگر، از نسخه قبلی یعنی ترا کلاسیک حمایت کردند.
طبق آمارهای CoinMarketCap، حجم معاملات استیبل کوین ترا یواس‌دی کلاسیک (USTC)، استیبل کوین منقرض‌شده زنجیره قدیمی ترا، ناگهان بیش از ۱۳۰۰ درصد افزایش یافته است. قیمت USTC نیز در ۲۴ ساعت گذشته، افزایشی بیش از ۵۰ درصدی را تجربه کرده و پربازده‌ترین رمزارز در این بازه زمانی بوده است. در حالی‌که دلیل این افزایش ناگهانی علاقه فعالان بازار به این استیبل کوین مشخص نیست، اما ممکن است که پیشنهاد‌های جدید برای تثبیت مجدد یا repeg ارزهای دیجیتال USTC و LUNC، محرک این اتفاق بوده باشد.
توبیاس اندرسن، پیشنهادی را برای repeg این استیبل کوین و در نتیجه، مقابله با برخی از چالش‌های موجود این پروتکل ارائه کرده است. اندرسن در این سند، طرح کاهش بدهی‌های انباشته‌شده از ماه می تاکنون را ارائه کرده و برای این منظور، اقداماتی را برای تسهیل کمی (QE) و تغییر ساختار مالی در جهت بهبودی این ارز دیجیتال مطرح می‌کند. وی همچنین معتقد است که USTC باید دوباره به قیمت یک دلار خود بازگردد.
قیمت LUNC نیز پس از انتشار نتایج توکن‌سوزی صرافی بایننس با ۳٫۱۳ درصد افزایش به ۰٫۰۰۰۳ دلار رسید. روز دوشنبه، بایننس طبق برنامه توکن‌سوزی خود، نزدیک به سه میلیارد توکن LUNC را سوزاند. در طول هفته گذشته، این صرافی مجموعا ۵٫۶ میلیارد از این توکن را به ارزش ۱٫۸ میلیون دلار، سوزانده است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا