بازی

فروش Cyberpunk 2077 به لطف آپدیت‌ها و نسخه نسل جدید افزایش داشته است

فروش Cyberpunk 2077 به لطف آپدیت‌ها و نسخه نسل جدید افزایش داشته است

نتایج مالی استودیو سی دی پراجکت رد برای سه ماهه اول سال مالی ۲۰۲۲ نشان می‌دهد که نسخه نسل جدید و به‌روزرسانی ۱.۵ برای Cyberpunk 2077، تاثیر مثبتی بر بازی داشته و فروش آن را افزایش داده‌اند.

مدیرعامل استودیو لهستانی، آدام کیسینسکی، در ارائه خود اعلام کرد که این به‌روزرسانی تاثیر زیادی بر فروش بازی در تمام پلتفرم‌ها داشته است.

کیسینسکی همچنین اظهار داشت که با وجود موفقیت بازی به لطف به‌روزرسانی‌ها و ارتقا نسل نهم، هنوز باید به بازیکنان بیشتری دست یابند. این استودیو در حال کار روی به‌روز‌رسانی ۲.۶ بازی Cyberpunk 2077 است.

سی دی پراجکت سابقه خوبی در پشتیبانی طولانی مدت از بازی‌ها و ارائه بسته‌های الحاقی برای آنان دارد. اولین بسته الحاقی بزرگ بازی Cyberpunk 2077 قرار است در سال ۲۰۲۳ منتشر شود که احتمالا به استودیو این فرصت را می‌دهد تا بازی را بیشتر و بهتر از قبل بهبود بخشند.

بنابر گزارشاتی که امروز منتشر شد، صدها خط دیالوگ از این بسته الحاقی داستانی لو رفته که رویدادها و شخصیت‌های حاضر در آن را مشخص می‌کند. این دیالوگ‌ها به شخصیتی به نام سانگ‌برد (Songbird) اشاره دارد که پیش از این اطلاعاتی از او از فایل‌های بازی استخراج شده بود. این DLC همچنین بازیکنان را به مناطق Combat Zone و Sports Dome می‌برد، دو ناحیه‌ای که پیش از این در دسترس قرار نداشتند.

بازی Cyberpunk 2077

در طول ارائه، کیسینسکی همچنین در مورد توسعه بازی بعدی Witcher – که وارد مرحله پیش‌تولید شده – صحبت‌هایی کرد. به گفته او، استودیو سی دی پراجکت برای استفاده از موتور Unreal Engine 5 با شرکت اپیک گیمز یک همکاری استراتژیک شکل داده و استودیو در حال حاضر از این پروژه راضی است.

هم‌اکنون بیش از ۱۰۰ نفر از اعضای استودیو روی بازی بعدی سری ویچر کار می‌کنند. این در اصل بدان معناست که بازی تا رسیدن به تاریخ انتشار فاصله بسیار زیادی دارد و به این زودی‌ها نباید منتظر اخبار و اطلاعات گسترده‌ای از آن بود.


ویجی موبایل: بهترین سلاح‌های ایپکس لجندز موبایل و بازی‌های زامبی محور

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا