رمز ارز

آیا کاردانو در مسیر بیت کوین حرکت می‌کند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یک حساب توییتری با نام کاربری ADA Whale، اخیرا با انتشار یک رشته توییت اعلام کرده که کاردانو یکی از معدود کوین‌هایی است که توزیع و ضدتورمی بودن آن به بیت کوین نزدیک است.
به گفته ADA Whale، بیت‌ کوین به دلیل توزیع عادلانه‌اش، پایین ماندن قیمت آن برای مدت طولانی – که امکان خرید آن را برای بسیاری از کاربران فراهم می‌کند – و عرضه ثابت آن، پویایی خود را به درستی انجام داده است. کاردانو نیز مانند بیت کوین (بر خلاف اتریوم) دارای محدودیت عرضه محدود است و تنها ۴۵ میلیارد ADA عرضه خواهد شد.
حساب توییتری ADA Whale همچنین عملکرد بیت کوین و کاردانو را در بازه زمانی ۴٫۵ ساله پس از آغاز معاملاتشان مقایسه کرده است. طبق گزارش‌ها، معاملات بیت کوین در جولای ۲۰۱۰ آغاز شد و ۴٫۵ سال بعد، ارزش بازار آن ۴٫۴ میلیارد دلار بود. این در حالی است که ADA معاملات خود را در سپتامبر ۲۰۱۷ آغاز کرد و ۴٫۵ سال بعد، ارزش بازار ۱۵٫۴ میلیارد دلاری داشت. با مقایسه این ارقام و با در نظر نرخ تورم بیت کوین، می‌توان گفت که کاردانو مسیری شبیه به مسیر بیت کوین را دنبال می‌کند و به همین دلیل، می‌تواند در آینده به یک دارایی بسیار کمیاب و با ارزش تبدیل شود.
طبق گزارش‌ها، شبکه آزمایشی بسته واسیل کاردانو در حال حاضر برای ارزیابی عملکرد آن با گروهی از برنامه‌های غیرمتمرکز و کاربران راه‌اندازی شده است. تیم کاردانو به کار کردن بر روی پیشرفت‌های این به‌روزرسانی در ماه ژوئن ادامه خواهد داد.

رمزارز نیوز در اینستاگرام

آخرین اخبار، تحلیل ها و آموزش ها را در صفحه اینستاگرام رمزارز نیوز مشاهده کنید.
مشاهده

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا