رمز ارز

پذیرش روبه‌رشد شیبا و دوج کوین توسط شرکت‌های بزرگ!

زمان مطالعه: دقیقه

یک شرکت حسابداری برتر، دوج کوین، شیبا و تعدادی دیگر از رمزارزها را به عنوان روش پرداخت برای خدمات خود می‌پذیرد.
اخیرا یکی از شرکت‌های برتر حسابداری به نام Wolf & Company، پذیرش پرداخت در قالب ارزهای دیجیتال را از طریق درگاه فعال پرداخت رمزارزی BitPay آغاز کرده است. دارایی‌هایی که توسط این شرکت پذیرفته می‌شوند، شامل رمزارزهای الهام گرفته شده از میم، مانند شیبا و دوج کوین نیز هستند.
بر اساس اعلامیه‌ منتشر شده توسط این شرکت، تیم آن از مدت‌ها قبل روی خدمات پیشرفته پرداخت‌های رمزارز کار می‌کند و قصد دارد تا از مزایای کریپتو و نقش رو به رشد آن در اقتصاد، بهره‌مند شود.
در ادامه این اعلامیه همچنین آمده که شرکت Wolf، خدمات کارشناسی از جمله حسابرسی، مالیات، امنیت سایبری و قرارداد‌های هوشمند را نیز به فعالان حوزه ارزهای دیجیتال ارائه خواهد داد.
قدمت این شرکت حسابداری به بیش از یک قرن قبل برمی‌گردد و به لطف استفاده از BitPay، قرار است ارزهای دیجیتال متعددی از جمله بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، میم کوین‌ها و استیبل کوین‌های مختلف را بپذیرد.
پذیرش رو به رشد شیبا در حالی اتفاق می‌افتد که مدیر توسعه‌دهندگان شیبا، ساتوشی کوساما، اخیرا اعلام کرده که بیانیه‌ای در آینده منتشر خواهد شد که همه را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد.

رمزارز نیوز در اینستاگرام

آخرین اخبار، تحلیل ها و آموزش ها را در صفحه اینستاگرام رمزارز نیوز مشاهده کنید.
مشاهده

منبع کریپتوگلوب

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا