بازی

برد پیت یک لیست از بازیگرانی دارد که با آن‌ها کار نمی‌کند

برد پیت یک لیست از بازیگرانی دارد که با آن‌ها کار نمی‌کند

طبق صحبت‌های آرون تیلور جانسون، هم‌بازی برد پیت در فیلم Bullet Train گویا برد پیت لیستی از بازیگرانی دارد که با آن‌ها همکاری نمی‌‌کند.

تیلور جانسون در همین مورد توضیح داد: «من فکر می‌کنم برد پیت در مرحله جدیدی از زندگی‌اش قرار دارد و فقط سعی دارد شادی و سرزندگی را به زندگی بیاورد و در کنار افرادی باشد که می‌خواهند اوقات خوبی را با هم سپری کنند. با بازیگران زیادی کار می‌کنی و پس از مدتی به این نتیجه می‌رسی که خب، مطمئنا دیگر با این شخص کار نمی‌کنم. برد این لیست را نیز دارد».

مطلب پیشنهادی:۵۰ فیلم اکشن که هیجان را به رگ‌هایتان تزریق می‌کنندتزریق آدرنالین به مخاطب تشنه هیجان
۵۰ فیلم اکشن که هیجان را به رگ‌هایتان تزریق می‌کنند

پیت در فیلم Bullet Train یا همان قطار سریع‌السیر ، نقش یک قاتل تمام عیار به نام Ladybug را برعهده دارد و تیلور جانسون هم مانند او قاتل است و به عنوان شخصیت Tangerine در این فیلم بازی کرده است.

bullet train

برایان تایری هنری، هیرویوکی سانادا، جوئی کینگ، ساندرا بولاک، اندرو کوجی، مایکل شنون، کارن فوکوهارا و زازی بیتز از دیگر بازیگران این فیلم اکشن هستند. این فیلم به کارگردانی دیوید لیچ ساخته شده که در چند فیلم از جمله Fight Club به عنوان بدل برد پیت حضور داشته است. Pitt درباره این موضوع نظرش را این چنین بیان کرد:

او مرا برای آن مبارزه‌ها آموزش داد و به نوعی کمک کرد تا شخصیتم را توسعه دهم. او حالا یک کارگردان با لحن و فرم مخصوص خودش است و اکنون من در خدمت او هستم و او رییس است.

در اخبار مربوط به این بازیگر خواندیم که برد پیت به زمان بازنشستگی خود اشاره می‌کند.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم ابرقهرمانی که برترین جلوه‌های ویژه را دارنداز بتمن تا اونجرز
۱۰ فیلم ابرقهرمانی که برترین جلوه‌های ویژه را دارند


چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا