بازی

بنیانگذاران راک‌استدی این استودیو را ترک کردند

بنیانگذاران راک‌استدی این استودیو را ترک کردند

«جیمی واکر» و «سفتون هیل»، بنیانگذاران راک استدی استودیوز (Rocksteady)، به‌طور رسمی جدایی خود از این شرکت را اعلام کردند. در بیانیه منتشر شده توسط واکر و هیل، به هیچ دلیلی برای جدایی اشاره نشده، اما آن‌ها از کارکنان و طرفداران خود به‌خاطر حمایتی که در طول این سال‌ها داشته‌اند، تشکر کرده‌اند.

طبق بیانیه آن‌ها که توسط وب‌سایت Rocksteady منتشر شده، «ناتان بورلو» و «داریوش صادقیان»، مدیران تولید این استودیو، جایگزین واکر و هیل خواهند شد.

مطلب پیشنهادی:۵ هیولا که باید در سریال جدید گودزیلا حضور داشته باشندتقابل دوباره گودزیلا با دشمنان دیرینه‌اش
۵ هیولا که باید در سریال جدید گودزیلا حضور داشته باشند

در این بیانیه آمده است:

نکته خاصی در مورد Rocksteady وجود دارد که فراتر از بازی‌هایی است که می‌سازیم و تمام کسانی که در اینجا مشغول به کار هستند، آن را احساس می‌کنند. این لحظات باورنکردنی است که در طول سال‌ها با یکدیگر به اشتراک گذاشته‌ایم، دوستی‌هایی که ایجاد شده و حمایت این تیم از یکدیگر، ماجراجویی فراموش‌نشدنی ما را بسیار خاص کرده است.

استودیو راک‌استدی

نکته قابل توجه اینکه هیل و واکر به شروع «یک ماجراجویی جدید با یکدیگر» در بازی‌ها اشاره کرده‌اند، بنابراین به نظر می‌رسد که آن‌ها هنوز قصد ندارند تا صنعت گیم را به‌طور کامل ترک کنند.

استودیو راک استدی پس از انتشار Batman: Arkham Asylum در سال ۲۰۰۹ به نامی شناخته شده تبدیل شد و پس از آن به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های برادران وارنر روی بازی‌های DC کار کرده است. پس از Arkham Asylum در سال ۲۰۱۱ Batman: Arkham City منتشر شد و پس از آن Batman: Arkham Knight در سال ۲۰۱۵ و نهایتا Batman: Arkham VR در سال ۲۰۱۶ عرضه شدند.

این استودیو هم‌اکنون در حال کار روی Suicide Squad: Kill the Justice League است و قصد دارد آن را در سال ۲۰۲۳ منتشر کند.

مطلب پیشنهادی:lastech سینما: بعد از Reunion هری پاتر و فرندز، منتظر چه دورهمی‌هایی باشیم؟ [تماشا کنید]گرگ و میش، خاطرات خون آشام و حتی شاید ارباب حلقه‌ها؟
lastech سینما: بعد از Reunion هری پاتر و فرندز، منتظر چه دورهمی‌هایی باشیم؟ [تماشا کنید]


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا