رمز ارز

کایبر، پلتفرمی جامع و یکپارچه برای دیفای!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کایبر نتورک (Kyber Network)، پلتفرمی برای معامله ارزهای دیجیتال با کارمزد پایین است که در آستانه پنجمین سالگرد تأسیس خود، همچنان به ساخت ابزارهایی برای تسهیل ورود کاربران به بخش دیفای ادامه می‌دهد.
شبکه کایبر مجموعه‌ای از محصولات جذاب را به معامله‌گران بخش دیفای ارائه می‌دهد. برای مثال، از طریق KyberSwap، کاربران می‌توانند توکن‌ها را به صورت آنی و با نرخ‌های بسیار رقابتی مبادله کنند. همچنین، ابزارهای ارائه‌شده توسط کایبر، امکان ساخت برنامه‌های جدید و نوآورانه را برای توسعه‌دهندگان فراهم می‌کنند. و برای اطمینان از این‌که همه بتوانند در مدیریت این شبکه نقش داشته باشند، KyberDAO، یک سازمان خودگردان غیرمتمرکز، به کاربران اجازه می‌دهد تا در مورد پیشنهادهای حاکمیتی رأی دهند و در موفقیت پلتفرم سهیم باشند.
در هفته‌های اخیر، کایبر از ویژگی Discover خود رونمایی کرد که به معامله‌گران اجازه می‌دهد تا توکن‌هایی را که در حال حاضر ترند هستند، مشاهده کرده و توکن‌هایی را که ممکن به‌زودی ترند شوند، ارزیابی کنند. نمودار Pro Live نیز، ابزار جدید کایبر است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند تجزیه و تحلیل تکنیکال خود را انجام دهند.
شبکه کایبر از زمان راه‌اندازی خود در سال ۲۰۱۷، به نقاط عطف بسیاری دست یافته و تا به امروز، بیش از ۷ میلیارد دلار تراکنش را برای هزاران کاربر تسهیل کرده است. کایبر بیش از ۸۰ صرافی غیرمتمرکز را گرد هم می‌آورد و این ارتباطات، به کاربران دیفای اجازه می‌دهد تا بهترین معامله را داشته باشند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا