تکنولوژی

سرویس پولی تلگرام پریمیوم احتمالا به‌زودی از راه می‌رسد

ماه گذشته گفته شده بود که تلگرام در حال کار روی اشتراک پریمیوم است تا برخی قابلیت‌های ویژه را در دسترس مشترکین خود قرار دهد. حالا شواهد جدیدی از سرویس اشتراکی تلگرام توسط یک منبع معتبر فاش شده است.

«الساندرو پالوزی»، مهندس معکوس شناخته شده که گزارش قبلی در این رابطه را نیز منتشر کرده بود، حالا تصویر جدیدی را به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد سرویس اشتراکی تلگر‌ام پریمیوم احتمالا به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت. تصویر به اشتراک گذاشته توسط پالوزی، در واقع یکی از چندین صفحه‌ای است که در هنگام نصب اپلیکیشن به کاربران جدید نمایش داده می‌شود. در این تصویر نوشته شده: «تلگرام فضای ابری نامحدود رایگان برای چت و فایل‌های رسانه‌ای شما فراهم می‌کند.»

تلگرام

همانطور که پالوزی اشاره می‌کند، این صفحه هم اکنون در هنگام نصب به کاربران نمایش داده نمی‌شود و اطلاعیه‌ جدیدی است که در کدهای نسخه وب تلگرام فاش شده است.

همانطور که گفتیم، این اطلاعیه کاملا جدید است و هنوز به کاربران نمایش داده نمی‌شود. در حال حاضر، هنگام نصب اپلیکیشن، پیام دیگری وجود دارد (تصویر زیر) که در آن نوشته شده: «تلگر‌ام برای همیشه رایگان است. بدون تبلیغات. بدون پرداخت هزینه برای اشتراک». بنابراین، هنگامی که تلگرام از سرویس اشتراکی خود رونمایی کند، تصویر جدید، جایگزین این اطلاعیه خواهد شد.

تلگرام

قابلیت‌های سرویس اشتراکی تلگرام

اما تلگرام در سرویس خود چه ویژگی‌هایی را به کاربران ارائه می‌کند؟ همانطور که پالوزی اشاره کرده، در کنار نام افرادی که مشترک تلگر‌ام هستند، ستاره‌ای به کاربران دیگر نمایش داده می‌شود، همچنین مجموعه‌ای از ایموجی‌های مخصوص واکنش و استیکرهای مخصوص نیز در دسترس این کاربران قرار خواهد گرفت. با این وجود، هزینه آن هنوز مشخص نیست و باید منتظر اخبار بیشتری باشیم.

تلگرام هم مانند بسیاری از اپلیکیشن‌های دیگر به دنبال روش‌های جدیدی برای کسب درآمد است. این اپلیکیشن قبلا تبلیغات را به بخش کانال‌ها اضافه کرده بود و حالا ظاهرا همزمان با واتس‌اپ، در حال کار روی سرویس پریمیوم خود است تا درآمدزایی بیشتری داشته باشد.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا