بازی

چرا باید از نرم افزار پخش مویرگی،تولید و خزانه پارمیس استفاده کنیم؟

چرا باید از نرم افزار پخش مویرگی،تولید و خزانه پارمیس استفاده کنیم؟

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در نرم افزار پخش مویرگی پارمیس، امکان صدور اسناد یا همگام سازی فاکتور ها از طریق نسخه اندروید به صورت آنلاین و سریع و یا از طریق برنامه پارمیس تحت نسخه ویندوز وجود دارد.

در نرم افزار تولید پارمیس به نیازهای مهم شرکت های تولیدی از جمله محاسبه بهای تمام شده محصولات، گزارش مواد اولیه در فرآیند تولید، تقسیم حوزه های کاری تعریف شده در شرکت سازنده و از همه مهمتر مدیریت فرآیند تولید پاسخ داده می شود.

چرا باید از نرم افزار پخش مویرگی،تولید و خزانه پارمیس استفاده کنیم؟ - lastech

امکانات نرم افزار خزانه پارمیس

امکانات متنوع و کارآمد نرم افزار خزانه پارمیس استار به حسابداران این امکان را می دهد که تمامی معاملات خزانه و حسابداری خود را با کمترین زمان ممکن و با بالاترین دقت انجام دهند. امکان دریافت و پرداخت به روش های مختلف و همزمان در یک برگه، مدیریت اسناد و مدیریت سابقه اسناد، در نرم افزار خزانه پارمیس امکان ثبت نام انفرادی، گروهی و عمومی، مدیریت چک و اسناد بلند مدت، حقوق و اقساط و پیشرفته. جستجو در تمام مسائل حسابداری به شما کمک خواهد کرد. نرم افزار خزانه پارمیس را خودکار کنید و زمان بیشتری برای مدیریت واحد خود و دقت بیشتر در امور حسابداری خواهید داشت.

  • امکان دریافت و پرداخت همزمان انواع وجوه نقد، بانک، اسناد، حواله، ضمانت نامه در یک رسید
  • امکان مدیریت وضعیت انواع قراردادها (در صندوق، در مرحله جمع آوری، پذیرفته شده)
  • امکان مدیریت انواع وضعیت اسناد پرداختنی (پرداخت شده، پذیرفته شده، برگشتی و غیره)
  • امکان شروع دریافت و پرداخت اسناد به صورت جداگانه برای هر گروه از اسناد و رسید کلی
  • امکان افزودن رسید به چندین حساب مختلف با نرم افزار خزانه پارمیس
  • امکان راه اندازی کدینگ حسابداری خاص برای هر حساب بانکی، صندوق و غیره
  • امکان مدیریت اسناد تضمینی دریافتی و پرداختی با امکان برگشت و وصول
  • حفظ سوابق و سابقه کامل اسناد و چک های دریافتی و پرداختی نرم افزار خزانه پارمیس
  • امکان معرفی چندین حساب بانکی و مدیریت شماره کارت، امضای مالک، دستگاه POS و غیره.
  • اخطار چک های برگشتی شماره حساب آنها با امکان افزودن آنها به لیست سیاه.
چرا باید از نرم افزار پخش مویرگی،تولید و خزانه پارمیس استفاده کنیم؟ - lastech

مزایا نرم افزار پخش مویرگی پارمیس

نرم افزار پخش مویرگی پارمیس از دو روش مهم پخش سرد و گرم پشتیبانی و استفاده می کند و زیرساخت لازم را برای نظارت و مدیریت فروش کالا ها ایجاد می کند. در نرم افزار پخش مویرگی پارمیس استار امکان ثبت و ارسال سفارش از فروشندگان، ثبت تراکنش های مالی و غیره می باشد.

می توانید از نرم افزار هوشمند فروش و حسابداری پارمیس برای گوشی های هوشمند و پوز فروش استفاده کنید. از نسخه اندروید پارمیس با قابلیت فروش آفلاین و آنلاین برای فروش از بازدیدکنندگان و مدیریت آن ها استفاده کنید.

از ویژگی های منحصر به فردی که نرم افزار پخش مویرگی پارمیس در اختیار کاربران خود قرار می دهد، می تواند عنوان بهترین نرم افزار پخش مویرگی را به خود اختصاص دهد. پارمیس علاوه بر ارائه نرم افزار تقسیم بندی مویرگی اندروید به کاربران خود که می توانید آن را بر روی دستگاه های اندرویدی مانند کارت خوان، گوشی و تبلت اندرویدی نصب کنید، نرم افزار تقسیم بندی مویرگی هوشمند را طراحی کرده است تا مشتریان شما را در ارتباط 24 ساعته کارآمد و بهینه نگه دارد.

یک سیستم کارآمدتر و بهتر قادر به تولید گزارش های دقیق و به روز است. برای این منظور نرم افزار پخش مویرگی پارمیس گزارش های دقیق و به روزی را برای تصمیم گیری بهتر در اختیار مدیران قرار می دهد.

  • گزارش فروش برای هر فروشنده
  • گزارش سود و زیان هر فاکتور به صورت تفصیلی و تجمیعی
  • گزارش سود و زیان کالا به صورت تفصیلی و تلفیقی
  • ارائه گزارشات مورد نیاز به مشتریان توسط سازمان همراه
  • گزارش مشتری برتر
  • گزارش فروشندگان برتر
  • گزارش عملکرد دقیق هر فروشنده
چرا باید از نرم افزار پخش مویرگی،تولید و خزانه پارمیس استفاده کنیم؟ - lastech

گزارشات نرم افزار تولید پارمیس استار

نرم افزار تولید پارمیس پشتیبان بسیاری از صنایع و شرکت های تولیدی به منظور ارتقای کیفیت و قیمت محصول است و کالای خود با سایر کسب و کار ها به عنوان پیمانکار، همکاری و مشارکت می کند.

این نوع همکاری مستلزم سیستم حسابداری دقیق و اطلاعات رهگیری پیمانکاران است که در نرم افزار تولید پارمیس استار در نظر گرفته شده است. در نرم افزار تولید پارمیس می توان با تعریف مراکز تولید و انبارهای اختصاصی خطوط تولید را مدیریت کرد. علاوه بر این می توانید با تعریف انواع فرمول های تولید برای محصول، بهره وری خطوط تولید خود را در شرایط مختلف افزایش دهید. تعریف چرخه مواد، محصولات میانی یا نیمه تمام، تعریف کارکرد مفید تجهیزات، محاسبه ضایعات از جمله ویژگی های نرم افزار هزینه یابی است.

کارایی نرم افزار تولید، مالی، حسابداری و مدیریتی مربوط به گزارشاتی است که با توجه به نیاز کاربران خود در اختیار آنها قرار می دهد. نرم افزار تولید استار پارمیس داده های به روز و دقیق را در قالب گزارش های مختلف برای تصمیم گیری های آتی در اختیار مدیران قرار می دهد تا بتوانند تولید خود را بهینه کنند.

برای داشتن عنوان بهترین نرم افزار تولید با بهترین قیمت باید دارای ویژگی های خاصی باشد که تمامی نیازهای واحد تولیدی را تامین کند. زیرساخت یکپارچه نرم افزار تولید پارمیس استار دارای مزایای منحصر به فرد خود است که تولید را برای شما آسان می کند. در هر کسب و کار تولیدی، قبل از بررسی میزان سود هر محصول، باید از قیمت تمام شده محصول مطلع شد تا بتوان کسب و کار را به خوبی و بدون ضرر مدیریت کرد. در گذشته کلیه بررسی های حسابداری و سود و زیان بنگاه ها انجام می شد و احتمال خطای انسانی بسیار زیاد بود.

  • گزارش ساخت و ساز ایستگاه در نرم افزار تولید پارمیس
  • گزارش مواد اولیه به هر مرکز تولید
  • گزارش محصولات کوچک ایستگاه در نرم افزار تولید پارمیس
  • گزارش موجودی کالای معیوب
  • گزارش فروش کالای معیوب

جمع بندی

در این مقاله از پارمیس سعی کردیم در مورد نرم افزار پخش مویرگی، نرم افزار خزانه و نرم افزار تولید پارمیس و نکات مهم مرتبط با آن صحبت کنیم. برای خرید هر کدام از نرم افزار پخش مویرگی و نرم افزار خزانه و نرم افزار تولید پارمیس می‌توانید به سایت اصلی www.ParmisIT.comمراجعه کنید و یا با شماره تلفن 02187758 تماس حاصل فرمایید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا