بازی

بعضی از سیاره‌های بازی Star Wars Jedi: Survivor ساختار جهان باز دارند

بعضی از سیاره‌های بازی Star Wars Jedi: Survivor ساختار جهان باز دارند

کم کم به تاریخ عرضه بازی Star Wars Jedi: Survivor نزدیک می‌شویم و به نظر می‌رسد استودیو ریسپاون اینترتینمنت سیاره‌هایی را طراحی کرده که آزادانه می‌توانید در آن‌ها به گشت و گذار بپردازید.

یکی از اهداف ریسپاون اینترتینمنت این است که آزادی عمل بیشتری به بازیکنان بدهد. از این رو بازی Star Wars Jedi: Survivor شامل سیاره‌هایی می‌شود که طراحی جهان باز دارند. سایت IGN توانسته به بخشی از این دنباله دسترسی داشته باشد و با انتشار پیش‌نمایشی به صحبت درباره ساختار جهان باز و یکی از این سیارات پرداخته است. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Need for Speed Unboundبازگشت پادشاه مسابقات خیابانی
بررسی بازی Need for Speed Unbound

پیش‌نمایش سایت IGN‌ بیشتر روی سیاره Koboh تمرکز دارد که در ابتدای بازی به خیلی از نقاط آن دسترسی ندارید. شما با گشت و گذار در این سیاره می‌توانید با رازها و دشمنانی مواجه شوید که جدید و بسیار خاص هستند. این پیش‌نمایش دید خوبی از بازی به ما می‌دهد ولی احتمالا این توسعه دهنده ویژگی‌های بیشتری را نیز در این دنباله گنجانده است.

بازی Star Wars Jedi: Survivor

در Star Wars Jedi: Survivor، بازیکنان به کَل کستیس خواهند پیوست که از تعقیب بی امان امپراطوری برای شکار شوالیه‌های جدای باقی مانده در کهکشان، در حال فرار هست. باید اشاره کنیم که ریسپاون روی دو پروژه دیگر از جنگ ستارگان نیز کار می‌کند که اولی یک شوتر اول شخص و دومی یک بازی استراتژیک است.

Star Wars Jedi: Survivor با چند هفته تاخیر و در تاریخ ۸ اردیبهشت برای کنسول‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی به بازار منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:غمگین‌ترین مرگ‌های سینماییغم‌انگیزترین مرگ‌ها
غمگین‌ترین مرگ‌های سینمایی


چرا بازی‌های بزرگ از ایندی‌ها شکست خوردند؟ 

بعضی از سیاره‌های بازی Star Wars Jedi: Survivor ساختار جهان باز دارند - lastech
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب lastech، روی تصویر بالا کلیک کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا