بازی

Star Wars Jedi: Survivor نسبت به بازی قبلی تاریک‌تر است

Star Wars Jedi: Survivor نسبت به بازی قبلی تاریک‌تر است

استودیو ریسپاون اینترتینمنت ساعاتی پیش بازی Star Wars Jedi: Survivor را معرفی کرد و به نظر می‌رسد که با دنباله‌ تاریک‌تری روبه رو هستیم.

استیگ آسموسن (Stig Asmussen)، کارگردان Star Wars Jedi: Survivor، با وب سایت رسمی جنگ ستارگان مصاحبه‌ای داشت و اعلام کرد که این بازی نسبت به نسخه قبلی تاریک‌تر است. کل کستیس در این بازی باید قدرت‌های بیشتری به دست آورد و ارتباط خود با فورس را قوی‌تر کند. آسموسن که نسخه پیشین را نیز کارگردانی کرده بود، اعلام کرد که Survivor مرموز و تهدید آمیز خواهد بود.

هدف لحن بازی این است که بازیکن را با سوالات زیادی رها و آن‌ها بسیار کنجکاو کند. بازی در مورد بقا است و به همین دلیل Jedi: Survivor نام دارد. آن‌ها در دوران تاریکی قرار دارند و کل و خدمه او هر کاری برای زنده ماندن انجام می‌دهند. به همین خاطر ممکن است که آن‌ها با افرادی ارتباط برقرار کنند که در مواقع دیگر نامطلوب تلقی شوند.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال The Book Of Boba Fett (قسمت اول تا سوم)بازگشت شکارچی به دنیای جرم و جنایت
نقد سریال The Book Of Boba Fett (قسمت اول تا سوم)

در حال حاضر این توسعه دهنده سه بازی از جنگ ستارگان در دست ساخت قرار دارد که Star Wars Jedi: Survivor یکی از آن‌ها است. دیگر پروژه آن‌ها یک بازی شوتر اول شخص و سومی یک بازی استراتژیک است. ریسپاون برای بازی سوم با Bit Reactor همکاری می‌کند، استودیو تازه تاسیسی که اعضای آن را توسعه دهندگان سابق Firaxis Games، سازنده XCOM و Civilization، تشکیل داده‌اند.

Star Wars Jedi: Survivor تاریخ عرضه مشخصی ندارد و برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی ساخته می‌شود.

مطلب پیشنهادی:۱۰ بازی برتر لگو که نباید از دست بدهیداسباب‌بازی‌هایی در راس سرگرمی
۱۰ بازی برتر لگو که نباید از دست بدهید


ماینکرفت #73 – به دیوونه‌خونه ویجی‌لند خوش اومدین!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا