بازی

تاریخ پخش سریال Star Wars: Andor با انتشار یک تریلر مشخص شد

تاریخ پخش سریال Star Wars: Andor با انتشار یک تریلر مشخص شد

سریال اندور (Andor) که در حقیقت اسپین‌آف فیلم Rogue One: A Star Wars Story محسوب می‌شود از آنچه که قبلا تصور می‌کردیم بزرگ‌تر است. در کنار عناوین زیادی که دیشب در مراسم جشن جنگ ستارگان معرفی شد، لوکاس فیلم از تاریخ پخش و تریلر این سریال هم رونمایی کرد و همچنین مشخص شده این سریال ۲۴ اپیزود خواهد داشت.

مطلب پیشنهادی:lastech سینما: با بهترین انیمیشن های ۲۰۲۱ آشنا شویداز مار سفید ۲ تا انکانتو و فراتر از آنها!
lastech سینما: با بهترین انیمیشن های ۲۰۲۱ آشنا شوید

در زمان نگارش این خبر هنوز مشخص نیست که مدت زمان قسمت‌های سریال اندور نیم ساعته یا یک ساعته خواهد بود، اما این را می‌دانیم که داستان آن ۵ سال پیش از وقایع فیلم Rogue One جریان خواهد داشت و داستان ۱۲ قسمت ابتدایی آن در طول یک سال روایت می‌شود. ۱۲ اپیزود پایانی نیز در طول ۴ سال اتفاق می‌افتد و به رویدادهای Rogue One منجر می‌شود. در ادامه تیزر تریلر این سریال را مشاهده می‌کنید:

در ماه نوامبر امسال تولید ۱۲ قسمت پایانی داستان سریال Andor آغاز می‌شود و دیگو لونا قرار است به نقشی که اولین بار در فیلم Rogue One ایفا کرده بود، بازگردد. به گفته لونا در پنل جشن استار وارز، شخصیت اندور که در ابتدای این سریال با آن آشنا می‌شویم، خودخواه است و سفری که پیش می‌برد، او را به همان کاراکتر آشنا در فیلم اصلی تبدیل می‌کند.

جنویو اورایلی نیز به دنیای جنگ ستارگان بازمی‌گردد و بار دیگر نقش Mon Mothma را بر‌عهده می‌گیرد. تونی گیلروی خالق و شورانر این سریال است و کاتلین کندی به همراه لونا و میشل ریوان به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی همکاری خواهند کرد. استلان اسکاشگورد، آدریا آرجونا، دنیز گوخ و کایل سولر از دیگر بازیگران سریال Andor خواهند بود.

دو قسمت ابتدایی سریال اندور (Andor) در تاریخ ۳۱ آگوست (۹ شهریور) از دیزنی پلاس پخش می‌شود.

مطلب پیشنهادی:با ده انیمیشن‌ عجیب و غریب تاریخ آشنا شویددنیای دیوانه وار انیمیشن!
با ده انیمیشن‌ عجیب و غریب تاریخ آشنا شوید


ویجی موبایل: بهترین سلاح‌های ایپکس لجندز موبایل و بازی‌های زامبی محور

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا