نرم افزار

افزوده شدن حالت تاریک به نسخه‌های اندروید و iOS کلاب هاوس

کمپانی سازنده شبکه اجتماعی صوت محور کلاب هاوس بالاخره ویژگی حالت تاریک را برای نسخه‌های اندروید و Ios خود عرضه کرد.
 
به گزارش lastech و به نقل از techradar، از تاریخ 14 آوریل آن دسته از کاربرانی که برای دسترسی به کلاب هاوس از تلفن همراه هوشمند اندروید یا آیفون استفاده می‌کنند بالاخره می‌توانند با روشن کردن حالت تاریک از رابط کاربری سیاه این شبکه اجتماعی بهره مند شوند.
 
به نظر می‌رسد که این به روز رسانی در حال حاضر برای کاربران عرضه شده است اما مدتی طول می‌کشد تا به دست تمامی کاربران برسد. شما می‌توانید برای دانستن این که این به روز رسانی را دریافت کرده اید یا خیر به اپ استور یا پلی استور تلفن همراه خود رجوع کنید.
 

 

 
اگر حالت تاریک شما را وسوسه کرده است که از کلاب هاوس استفاده کنید بهتر است بدانید که سیستم دعوت نامه محور این شبکه اجتماعی هم اکنون حذف شده است و عموم افراد می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. از جولای 2021 همه مجاز هستند تا بدون دعوت نامه به این شبکه اجتماعی وارد شوند.
 
در آخر لازم است بدانید که کاربران به منظور فعال سازی این قابلیت می‌توانند به قسمت تنظیمات کلاب هاوس رفته و گزینه حالت تاریک یا Dark Mode را انتخاب کنند.
 
آنها در این بخش دو انتخاب خواهند داشت: کسانی که مایل هستند همیشه از تم تاریک استفاده کنند می‌توانند گزینه Always Dark Mode را روشن کنند اما کاربرانی که میخواهند برای کاهش نور دستگاه در طی ساعات تاریکی از حالت تاریک استفاده کنند بهتر است گزینه User Device Settings را انتخاب کنند تا نرم‌افزار به صورت خودکار بر اساس ساعت تلفن همراهشان به حالت‌های روشن و تاریک تغییر کند.
 

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا