بازی

دارندگان پلی استیشن ۵ کمتر برای بازی پول خرج می‌کنند

دارندگان پلی استیشن ۵ کمتر برای بازی پول خرج می‌کنند

سونی با پلی استیشن ۵ توانسته موفقیت‌های خود با PS4 را ادامه دهد، اما کاملا مشخص است که کنسول نسل نهمی این شرکت پتانسیل بسیار بیشتری نیز دارد. 

با این وجود به نظر می‌رسد که بین دو نسل تفاوت بسیار بزرگی وجود دارد. دارندگان پلی استیشن ۵ به نسبت پلی استیشن ۴، کمتر پول خرج بازی‌های کامل می‌کنند. در عوض هزینه این دسته از بازیکنان برای خریدهای درون برنامه‌ای بیشتر است. سونی به این موضوع در کنفرانس مربوط به بخش خدمات بازی و شبکه خود اشاره کرد که آمار جالبی را در اختیار ما قرار می‌دهد.

هزینه‌های بازیکنان از زمان عرضه PS5 به بازار ۱۵٪ افزایش داشته، در حالی که میزان خرید بازی‌ها کمتر از دوران پلی استیشن ۴ است. به صورت دقیق باید اشاره کنیم که نسبت به چند سال پیش بازیکنان ۲۱٪ کمتر برای بازی‌ها پول خرج می‌کنند. از طرف دیگر خرید بسته‌های الحاقی، پول درون بازی و خریدهای درون برنامه‌ای ۲۴۷٪ افزایش پیدا کرده است. 

مطلب پیشنهادی:آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟دو راهی عقل و احساس!
آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟

امار فروش بازی پلی استیشن ۵

جیم رایان (Jim Ryan)، مدیرعامل بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی، همچنین چند روز پیش در جلسه‌ای به سهام‌داران ادعا کرد که پلی استیشن ۵ می‌تواند به موفق‌ترین پلتفرم کمپانی تبدیل شود. او همچنین ذکر کرد که در چندین کشور کلیدی میزان تقاضا برای بازی با PS5 افزایش پیدا کرده و حدود 15٪ بیشتر از پلی استیشن 4 است.

سونی همچنان به گسترش برنامه‌های خود در زمینه فیلم و سریال ادامه می‌دهد و در جدیدترین مورد، اقتباس‌های تلویزیونی بر اساس بازی‌های Horizon و Gran Turismo در کنار God of War به تایید رسمی رسیده‌اند. پیش از این ما از ساخت سریال God of War‌ از آمازون، سریال The Last of Us، سریال Twisted Metal و فیلم لایو اکشن Ghost of Tsushima مطلع شده بودیم.

مطلب پیشنهادی:ویجی‌لاگ پلاس: آینده ماینکرفت و تریلر گیم‌پلی GTAو پیروزی سونی پس از سال‌ها
ویجی‌لاگ پلاس: آینده ماینکرفت و تریلر گیم‌پلی GTA


ماینکرفت #73 – به دیوونه‌خونه ویجی‌لند خوش اومدین!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا