بازی

سونی ظاهرا باید اسرار تجاری خود را در اختیار مایکروسافت قرار دهد

سونی ظاهرا باید اسرار تجاری خود را در اختیار مایکروسافت قرار دهد

سونی در ماه‌های گذشته تلاش زیادی کرده تا خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت نهایی نشود، ولی اکنون مجبور است که از اسرار تجارت خود پرده بردارد.

FTC که در حال بررسی این معامله ۶۸ میلیارد دلاری است، به سونی دستور داده تا تعدادی از اسرار تجاری شرکت را برای رقیب خودش فاش کند. مایکروسافت با احضاریه‌ای به دنبال این اطلاعات بود، از طرف دیگر سونی چندین بار نسبت به آن اعتراض کرده بود ولی در نهایت مجبور به انجام این کار شده است.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Ghostwire: Tokyoتوکیو در تصرف گربه‌ها و بلیبوردهای نئونی
بررسی بازی Ghostwire: Tokyo

از این رو سونی باید اطلاعات قراردادهای انحصاری خود و چهار سال سوابق مختلف شرکت از تاریخ ۱ ژانویه ۲۰۱۹ را در اختیار رقیب خود قرار دهد. مایکروسافت باور دارد که با داشتن این اطلاعات می‌تواند اثبات کند که خرید اکتیویژن توسط آن‌ها باید مورد تایید قرار گیرد. البته مایکروسافت به تمام اطلاعات که می‌خواست، دسترسی پیدا نخواهد کرد. 

مایکروسافت و سونی

به عنوان مثال مایکروسافت در ابتدا همه نسخه‌های قراردادهای لایسنسینگ محتوا از تاریخ ۱ ژانویه ۲۰۱۲ را را می‌خواست. دفاع سونی این بود که بررسی دستی بیش از ۱۵۰۰۰۰ قرارداد بسیار سخت است و FTC تا حدی با آن استدلال موافق بود. همچنین به نظر می‌رسد که اتحادیه اروپا به زودی موافقت خود با این معامله بزرگ را اعلام خواهد کرد.

سرنوشت خرید کمپانی اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت هنوز مشخص نیست و این امکان وجود دارد که سازمان FTC و اتحادیه اروپا مانع نهایی شدن آن شود.

مطلب پیشنهادی:مقایسه گیم پس و پلی استیشن پلاس جدیدرقابت پلی استیشن و ایکس باکس از همیشه نزدیکتر!
مقایسه گیم پس و پلی استیشن پلاس جدید


ویجی‌لاگ پلاس: رویداد جدید پلی استیشن و نمایش تازه رزیدنت اویل 4

سونی ظاهرا باید اسرار تجاری خود را در اختیار مایکروسافت قرار دهد - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا