عمومی

تلگرام به‌زودی اشتراک پولی برای قابلیت‌های ویژه‌اش را راه‌اندازی می‌کند

یافته‌های جدید توسعه‌دهنده‌ی معروف، الساندرو پالوزی، نشان می‌دهد تلگرام به معرفی سرویس اشتراک پولی خود نزدیک شده است. پالوزی در این‌باره به رشته‌کدی اشاره کرده است که هنگام دانلود و نصب این پیان‌رسان، عبارت صفحه‌ی خوش‌آمدگویی را تغییر می‌دهد.

GSMArena می‌نویسد در حالت استاندارد، تلگرام به کاربرانش اعلام می‌کند این پلتفرم برای همیشه رایگان و بدون تبلیغات و بدون هزینه‌ی اشتراک خواهد بود؛ اما این جمله به‌زودی با متن «تلگرام فضای ابری نامحدود رایگان برای چت‌ها و رسانه‌ها را ارائه می‌دهد» جایگزین خواهد شد. این موضوع نشان می‌دهد پیام‌رسان مذکور طرح مبتنی‌بر اشتراک در دست ساخت دارد که احتمالاً به‌زودی معرفی خواهد شد.

تغییر صفحه خوش آمدگویی جدید تلگرام برای اشتراک پولی

مقاله‌های مرتبط:

  • فروش اشتراک ویژه با قابلیت‌های اختصاصی؛ ایده جدید تلگرام برای کسب درآمد از کاربران
  • انتقاد شدید متخصصان حریم خصوصی از طرح جدید اروپا برای اسکن پیام خصوصی کاربران در تلگرام و واتساپ

پالوزی برخی دیگر از ویژگی‌های انحصاری تلگرام برای حساب‌های پولی را اعلام کرده است. افرادی که سطح کاربری خود را در این پیام‌رسان به این پلن ارتقا دهند، از نشان ستاره‌ای درکنار نام خود برخوردار خواهند شد که در فهرست‌های چت ظاهر می‌شود. علاوه‌براین، مشترکان پولی تلگرام امکان دسترسی به استیکرها و واکنش‌های ایموجی انحصاری را خواهند داشت. درحال‌حاضر، هزینه‌ی اشتراک پولی تلگرام مشخص نیست؛ اما احتمالاً به‌زودی خبرهای تکمیلی در این‌زمینه منتشر خواهد شد.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا