بازی

سیلوستر استالونه به انتقاد از ساخت اسپین‌آف Drago پرداخت

سیلوستر استالونه به انتقاد از ساخت اسپین‌آف Drago پرداخت

سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) به انتقاد از ساخت فیلم Drago، اسپین‌آف راکی، پرداخته است و تهیه کنندگان آن را انگل خطاب کرد.

چند روز پیش ساخت اسپین‌آفی با تمرکز روی شخصیت ایوان دراگو (Ivan Drago) با بازی دولف لاندگرن (Dolph Lundgren) تایید شد. این شخصیت اولین بار در راکی ۴ معرفی شد و سپس برای Creed 2 بازگشت. سیلوستر استالونه به تنهایی ۶ فیلم راکی را نوشته و ۴ تا از آن‌ها را هم کارگردانی کرده است. او با انتشار پستی در اینستاگرام اعلام کرد:

مطلب پیشنهادی:معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشیدبرای بینج‌واچ‌های هیجان‌انگیز آماده شوید
معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشید

یک دلخراشی دیگر… همین الان این را فهمیدم… ایروین وینکلر، این تهیه کننده رقت انگیز 94 ساله و چارلز و دیوید، فرزندان کرکس و دیوانه‌اش، یک بار دیگر به جان استخوان‌های شخصیت شگفت انگیز دیگری که من خلق کردم، افتاده‌اند. بدون اینکه به من بگویند. 

من از طرفداران عذرخواهی می کنم، من هرگز نمی‌خواستم شخصیت‌های راکی ​​توسط این انگل‌ها مورد سوء استفاده قرار گیرند… من زمانی برای دلف چیزی جز احترام قائل نبودم، اما او هرگز به من نگفت که پشت سر من با شخصیتی که برای او ساخته بودم چه می‌گذرد!!! دوستان واقعی از طلا با ارزش‌ترند.

سیلوستر استالونه و دولف لاندگرن

دولف لاندگرن هم پست استالونه را بی‌پاسخ نداشت و بیانیه زیر را منتشر کرد:

فقط برای شفاف‌سازی می‌گویم اسپین‌آف احتمالی Drago هیچ فیلمنامه تایید شده‌ای ندارد، هیچ معامله‌ای در کار نیست، هیچ کارگردانی وجود ندارد. من شخصاً این تصور را داشتم که دوستم استالونه به عنوان تهیه کننده یا حتی بازیگر در آن حضور دارد.

هفته پیش درز مطبوعاتی رخ داد که مایه تاسف بود. در تماس با آقای بالبوآ هستم. فقط برای اینکه همه طرفداران بتوانند آرامش داشته باشند این را گفتم.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های خون آشامی که باید تماشا کنیدبراساس نمرات راتن تومیتوز
بهترین فیلم های خون آشامی که باید تماشا کنید


چرا به بشکه‌های قرمز رنگ شلیک می‌کنیم؟

تماشا با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا