بازی

بازی Sniper Elite 5 از فروشگاه اپیک گیمز برداشته شد

بازی Sniper Elite 5 از فروشگاه اپیک گیمز برداشته شد

در حالی که قرار بود بازی Sniper Elite 5 این هفته در فروشگاه اپیک گیمز (Epic Games) در کنار سایر نسخه‌های بازی منتشر شود و در حالت پیش‌خرید قرار داشت، پیش از انتشار رسمی از فروشگاه برداشته شد و حالا به طرز مرموزی امکان بازپرداخت (Refund) را فراهم کرده است.

قسمت پنجم از این سری بازی‌های تک‌تیراندازی از دو روز پیش برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، گیم پس، پلی استیشن ۴ و ۵ و همچنین پلتفرم پی‌ سی روی استیم و فروشگاه ویندوز در دسترس قرار گرفته است.

مطلب پیشنهادی:اپیک گیمز در این ماه ۱۵ بازی رایگان ارائه خواهد کردهمچنین یک بازی مرموز رایگان در هفته آینده اعلام خواهد شد
اپیک گیمز در این ماه ۱۵ بازی رایگان ارائه خواهد کرد

استودیو Rebellion در بیانیه‌ای که برای خبرگزاری‌ها منتشر کرده، به تشریح این وضعیت پرداخت. در این بیانیه آمده است:

به دلیل شرایط خارج از کنترل ما، بازی Sniper Elite 5 در زمان عرضه در فروشگاه اپیک گیمز در دسترس قرار نگرفت، اما در آینده روی این پلتفرم عرضه خواهد شد. بابت ناراحتی به وجود آمده از شما عذرخواهی می‌کنیم.

این بازی در حال حاضر با برچسب «به زودی» در فروشگاه اپیک گیمز فهرست شده است. در بیانیه‌ای در سایت پشتیبانی بازی آمده است «اگر از طریق اپیک پیش‌خرید کرده‌اید، می‌توانید پولتان را پس بگیرید».

برخی از کاربران توییتر در اوایل ماه می نیز گزارش داده بودند که علی‌رغم عدم درخواست ریفاند برای بازی، برای آن‌ها ایمیل بازپرداخت ارسال شده است.

بازی Sniper Elite 5

بازی Sniper Elite 5 در سال ۱۹۴۴ در فرانسه اتفاق می‌افتد و بازیکنان نقش یکی از اعضای زبده تیم رنجرز ایالات متحده را بر عهده می‌گیرند. بازیکنان با بازی در نقش کارل فیربرن، با گروه مقاومت فرانسه همکاری می‌کنند تا پروژه مخفی نازی‌ها را که تهدیدی به پایان دادن به جنگ قبل از مشارکت متفقین است، خنثی کنند.

بازی Sniper Elite 5

استودیو Rebellion پیش از این اعلام کرده بود که از فناوری فتوگرامتری برای کمک به بازسازی مکان‌های اروپایی با سطوح بالایی از جزئیات تولید شده در معماری واقعی استفاده کرده است. نقشه‌ها چندین نقطه نفوذ و خروج دارند که به بازیکنان این امکان را می‌دهد به روش‌های بیشتری نسبت به نسخه‌های پیشین سری به اهداف خود نزدیک شوند.

Sniper Elite 5 علاوه بر کمپین تک‌نفره، از حالت کو-آپ معمولی و حالت جدید به نام Survival و مجموعه‌ای ویژگی دیگر برای طرفداران بازی‌های چندنفره برخوردار است. اخیرا نمرات بازی اعلام شده بود که در مجموع بر اساس ۲۳ نقد میانگین نمره ۸۱ را دریافت کرده است.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Bright Memory – تقابل دنیای آینده و دنیای باستاندر ظاهر جذاب، اما در باطن زشت
بررسی بازی Bright Memory – تقابل دنیای آینده و دنیای باستان


Top 10: قدرتمندترین دشمنان دکتر استرنج!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا