رمز ارز

جزییات جدید در مورد ارز دیجیتال توییتر!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، در تصاویری که به تازگی در مورد پروژه «Twitter Coins» – دارایی دیجیتال در حال توسعه توییتر – به بیرون درز کرده است، هیچ اشاره‌ای به ارزهای دیجیتال یا فناوری بلاکچین نشده بود.
پس از افشای این پروژه در اوایل ماه دسامبر توسط جین منچون وانگ (Jane Manchun Wong) و نیما اوجی (Nima Owji)، وبلاگ‌نویسان فناوری، بسیاری از افراد جامعه و به ویژه ارتش دوج کوین (DOGE) امیدوار بودند که این پروژه مخفی به نوعی شامل ارزهای دیجیتال باشد. ایلان ماسک هم پیش‌تر اعلام کرده بود که همچنان علاقه‌مند به ادغام کریپتو با این شبکه اجتماعی است.
با این حال، به گفته نیما اوجی، در تصاویری که به تازگی از توسعه این پروژه به بیرون درز کرده، هیچ اشاره‌ای به فناوری کریپتو یا بلاکچین نشده است. در عوض، تصاویر فاش شده از برنامه‌ریزی برای استفاده از یک ارز دیجیتال درون برنامه‌ای برای حمایت از تولیدکنندگان برتر محتوا، خبر می‌دهد. این ویژگی شباهت‌هایی به سیستم انعام و پاداش‌دهی Reddit دارد.
حتی گفته می‌شود که خرید ارز دیجیتال درون مرحله‌ای توییتر در این مرحله شامل پرداخت‌های رمزارزی نمی‌شود و امکان خرید آن از طریق ارز فیات با استفاده از سیستم پرداخت استرایپ (Stripe) فراهم خواهد شد. با این حال، این بدان معنا نیست که احتمال استفاده از رمزارزها در توییتر دیگر وجود ندارد.

با ربات معامله کن!
با ربات تریدر والکس میتونی بدون هیچ دانشی سود کنی!


شروع

منبع

کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا