عمومی

احتمالاً نمایشگر گلکسی زد فولد ۴ عریض‌تر از نسل گذشته خواهد بود

گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ گوشی هوشمند تاشویی است که شاید مشکل اصلی آن نسبت تصویر نمایشگر بیرونی آن باشد؛ زیرا ازنظر بسیاری افراد کمی باریک و بلند است و باعث می‌شود هنگام تایپ‌کردن تجربه‌ی خوبی ارائه ندهد. اکنون خبر جدیدی از منابع چینی به‌دست آمده که نشان می‌دهد نسل بعدی این گوشی تاشو احتمالاً از نسبت تصویر متفاوتی بهره خواهد برد.

تصویر فاش‌شده از قاب شفاف گلکسی زد فولد ۳ درکنار چند عکس از قابی مشابه برای گلکسی زد فولد ۴ قرار داده شده است. با‌‌‌توجه‌‌‌به این تصاویر، به‌نظر می‌رسد نمایشگر گلکسی زد فولد ۴ درمقایسه‌با زد فولد ۳ کمی‌ عریض‌تر و ارتقای آن کمتر خواهد بود.

مقایسه قاب گلکسی زد فولد ۳ دربرابر قاب زد فولد ۴

به‌گزارش GSMArena، درحال‌حاضر نمی‌توان با اطمینان گفت که این عکس‌ها واقعاً به قاب زد فولد ۴ مربوط هستند؛ اما اگر واقعی باشند، این احتمال وجود دارد که گوشی تاشو پرچم‌دار بعدی سامسونگ از نسبت تصویر بهتری از نسل کنونی خود بهره ببرد.

قاب گلکسی زد فولد ۴

مقاله‌های مرتبط:

  • گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 احتمالاً با Snapdragon 8 Gen 1 Plus و رنگ‌بندی جذاب از راه می‌رسند
  • رونمایی از طراحی گلکسی زد فولد 4 در رندرهای جدید

نکته‌ی دیگری که با‌‌‌توجه‌‌‌به تصویر فاش‌‌‌شده از قاب فولد ۴ سامسونگ مشخص می‌شود، شباهت دوربین پشتی این دستگاه به فولد ۳ است. به‌تازگی خبر دیگری منتشر شده است که نشان می‌دهد سامسونگ تاخوردگی وسط نمایشگر زد فولد ۴ را درمقایسه‌با نسل کنونی این محصول کاهش خواهد داد.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا