تکنولوژی

شیائومی از هواپز هوشمند MIJIA Smart Air Fryer Pro 4L رونمایی کرد

شیائومی به تازگی به وسیله برنامه تامین مالی جمعی خود هواپز هوشمند MIJIA Smart Air Fryer Pro 4L را در فروشگاه‌های شیائومی مال و شیائومی یوپین عرضه کرده. این محصول در واقع نسخه جدیدی از مدل 3.5 لیتری سال گذشته است که تغییرات متعددی دارد.

گفتنی است اولین موردی که در ظاهر این مدل جدید جلب توجه می‌کند، وجود پنجره‌ای جهت مشاهده مواد غذایی در حال پخت است که به ادعای سازنده، این ویژگی تجربه بهتری را برای آشپزهای تازه‌کار فراهم می‌کند.

مدل پیشین این محصول با فروشی معادل 800,000 دستگاه در سال گذشته عملکرد خوبی در بازار داشت و مدل جدید نیز با ویژگی‌های تازه و قیمت معقول 65 دلاری می‌تواند همان موفقیت را تکرار کند.

معرفی هواپز جدید از سوی شیائومی

بنبر گزارشات، هواپز هوشمند جدید شیائومی همانطور که از نامش برمی‌آید دارای ظرفیت 4 لیتری است و می‌تواند در دمای مابین 40 الی 200 درجه سلسیوس به پخت و پز بپردازد.

سایر ویژگی‌های هواپز هوشمند شیائومی

همانطور که پیش‌تر هم به این مورد اشاره شد محصول تازه شیائومی دارای یک پنجره شفاف 3 لایه و عایق حرارت جهت نظارت دیداری برای مواد در حال پخت است. این دستگاه همچنین از یک محفظه 1200 واتی موج سبک برای بهینه‌سازی تجربه آشپزی بهره‌مند است.

در پایان بد نیست به این موارد نیز اشاره شود که هواپز مذکور مجهز به یک محفظه پخت 7 لایه است که روکش 2 لایه و نچسب PTFE  نیز آن را همراهی می‌کند، این محفظه ضدخش و بهداشتی است و می‌توان با حداقل نظافت آن را مورد استفاده قرار داد. به همین ترتیب بخش گریل نیز جهت نظافت آسان و برای جلوگیری از خراب شدن به آسانی از هواپز جدا می‌شود.

همچنین کاربران هواپز جدید شیائومی به لطف اپلیکیشن Mijia به طیف وسیعی از دستورالعمل‌های پخت غذا دسترسی خواهند داشت. این دستگاه همینطور علاوه بر توانایی پخت در دمای بالا یا پایین، می‌تواند در صورت نیاز از یک دمای ثابت و مداوم نیز استفاده کند.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا