بازی

بازی The Ascent میزبان بسته الحاقی جدیدی می‌شود [تماشا کنید]

بازی The Ascent میزبان بسته الحاقی جدیدی می‌شود [تماشا کنید]

توسعه دهنده بازی The Ascent یعنی استودیوی نئون جاینت گیمز (Neon Giant Games) به مناسبت سالگرد انتشار این عنوان، با انتشار ویدیویی مبهم، به افزونه جدید «اسِنت» اشاره کرد.

مطلب پیشنهادی:ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟وقتی ویدیوگیم تبدیل به معلم میشه
ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟

این اقدام که برای توسعه‌دهندگان مختلف، امری عجیب و یا دور از انتظار نیست، معمولاً برای افزایش انتظار و هیجان طرفداران برای محتوای آینده‌ی بازی‌های مختلف صورت می‌گیرد.

همچنین جا دارد اشاره کنیم که این بسته الحاقی جدید، درواقع قرار است تا بزرگترین افزونه The Ascent باشد. در نتیجه می‌توان انتظار افزوده شدن قراردادها و ماموریت‌های جدید، محیط‌های تازه، سلاح و آرمورهای منحصر به‌فرد و دشمنان جدیدی را داشت.

در ادامه، نئون جاینت گیمز از تمامی حامیان The Ascent بابت پشتیبانی قدرتمند و جامعه دوستانه و گرمی که حول بازی تشکیل داده‌اند تشکر کرد و مدعی شد که کار بازیکنان با دنیای مرموز این اثر هنوز به پایان نرسیده است.

بازی The Ascent عنوانی اکشن نقش آفرینی به حساب می‌آید که بازیکن را در دنیایی سایبرپانکی قرار می‌دهد. هدف بازیکن، انجام قرارداد و مبارزه و شکست دادن ابرشرکت‌های فاسد است.

این اثر که در ابتدا به صورت زمانی در انحصار پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی سی قرار داشت، در نهایت در سال جاری برای پلی استیشن ۴ و ۵ نیز منتشر شد و اخیرا نیز مد «نیو گیم پلاس» دریافت کرده تا به واسطه آن، بازیکنان بتوانند با استفاده از مواردی که در تجربه اول خود جمع آوری کرده‌اند، بازی را از ابتدا آغاز کنند.

همچنین در صورتی که با این عنوان آشنا نیستید، توصیه می‌کنیم بررسی بازی The Ascent را از دست ندهید.

مطلب پیشنهادی:چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟تماشا کنید
چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟


منتظر انیمیشن پابچی + دیگر بازی‌ها باشید

تماشا با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا