بازی

شایعه: بازی Street Fighter 6 در State of Play جدید پلی استیشن حضور دارد

شایعه: بازی Street Fighter 6 در State of Play جدید پلی استیشن حضور دارد

سونی هنوز هیچ یک از بازی‌هایی که قرار است در رویداد این هفته State of Play پلی‌ استیشن حضور داشته باشند را تایید نکرده است، اما شایعاتی به گوش رسیده که بازی Street Fighter 6 ممکن است یکی از آن‌ها باشد.

جف گراب خبرنگار VentureBeat، یکی از افشاگران معروف و معتبر صنعت گیم، به تازگی در اکانت توییتر خود اعلام کرده که در برنامه جدید سونی «احتمالا SF6 به نمایش در خواهد آمد».

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Resident Evil: Welcome To Racoon City – اقامتگاه زوار در رفته شیطانتعریف اشتباهی فن سرویس
نقد فیلم Resident Evil: Welcome To Racoon City – اقامتگاه زوار در رفته شیطان

رویداد State of Play قرار است روز جمعه ۲ ژوئن (۱۳ خرداد)، ساعت ۲:۳۰ بامداد برگزار شود. بنابراین به زودی خواهیم دید که سونی و شرکای آن چه شگفتی‌هایی را برای طرفداران در نظر گرفته‌اند. سونی در وبلاگ پلی‌ استیشن توضیح داد:

ما چند بازی هیجان انگیز از شرکای شخص ثالث خود را معرفی خواهیم کرد و همچنین به چندین بازی در حال توسعه برای PSVR2 خواهیم پرداخت.

گراب پس از اعلام خبر برگزاری رویداد توسط سونی، در مورد بازی Street Fighter 6 صحبت کرد. او به برنامه‌ریزی سونی برای همکاری با شرکای شخص ثالث خود در طول State of Play اشاره کرد و به مردم یادآوری کرد که رونمایی بزرگ تابستانی کپکام قرار بود استریت فایتر ۶ باشد. در پاسخی دیگر به توییت کاربر دیگری، گراب گفت که God of War Ragnarok احتمالا در این برنامه غایب خواهد بو. او گفت:

احتمالا این برنامه همان جایی خواهد بود که SF6 نشان داده می‌شود. عنوانی که کپکام به طور حتم برای رونمایی‌های تابستانی در نظر گرفته است.

بازی Street Fighter 6

سونی به طور خاص در اطلاعیه State of Play اشاره کرد که «چند بازی هیجان انگیز از شرکای شخص ثالث [خود] معرفی خواهد کرد». موضوعی که باعث شد بسیاری در مورد اینکه کدام شرکای شخص ثالث ممکن است در طول رویداد ظاهر شوند، حدس و گمان بزنند.

در حال حاضر به نظر می‌رسد که بازی Street Fighter 6 به احتمال زیاد یکی از عناوین اصلی برنامه خواهد بود، اگرچه بعضی‌ها اشاره کردند که سری Final Fantasy اسکوئر انیکس نیز اغلب اوقات در رویدادهای پلی استیشن نمایش دارند.

غیبت بازی God of War Ragnarok در برنامه جدید برای آن دسته از کسانی که مشتاقانه منتظر اطلاعات بیشتری از این بازی بوند، خبر ناراحت‌کننده‌ای است. به خصوص پس از اینکه درجه‌بندی سنی اخیر، اشاره به اعلام تاریخ احتمالی عرضه بازی به زودی داشت. اما سونی در اعلامیه خود به بازی‌های انحصاری اشاره نکرده است. بلکه تمرکز بر عناوین غیرانحصاری و هدست واقعیت مجازی PSVR 2 خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Great Ace Attorney Chronicles – تحقق رویای وکالت در یک بازی ویدیوییمن اعتراض دارم آقای قاضی!
بررسی بازی The Great Ace Attorney Chronicles – تحقق رویای وکالت در یک بازی ویدیویی


Top 10: قدرتمندترین دشمنان دکتر استرنج!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا