بازی

بازی Star Wars: Knights of the Old Republic 2 برای سوییچ منتشر می‌شود

بازی Star Wars: Knights of the Old Republic 2 برای سوییچ منتشر می‌شود

در میان اخبار مربوط به معرفی بازی Star Wars Jedi: Survivor و سریال‌های آینده فرنچایز جنگ ستارگان، رسما تایید شد که بازی نقش‌آفرینی Star Wars: Knights of the Old Republic 2 برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

نسخه اول Knights of the Old Republic (به‌طور مختصر KOTOR) اواخر سال میلادی گذشته و پس از اعلام ساخت بازسازی آن برای پلی استیشن 5 و پی‌سی، برای نینتندو سوییچ منتشر شد. طرفداران از آمدن یکی از بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی تاریخ و شاید بهترین بازی تاریخ جنگ ستارگان به این پلتفرم بسیار استقبال کردند. اما با آمدن آن بازی، سوال دیگری مطرح شد: آیا نسخه دوم را هم روی این پلتفرم خواهیم دید؟

مطلب پیشنهادی:نقد سریال The Book of Boba Fett (قسمت چهارم تا آخر)یک شکست کامل برای جهان جنگ ستارگان
نقد سریال The Book of Boba Fett (قسمت چهارم تا آخر)

شب گذشته در جریان جشن جنگ ستارگان این خبر رسما تایید شد و Star Wars: KOTOR 2 – The Sith Lords روی نینتندو سوییچ به برادر بزرگش می‌پیوندد. اما اگر با این مجموعه آشنایی داشته باشید، می‌دانید که یک پورت ساده احتمالا نمی‌تواند طرفداران را راضی کند. خبر خوب این است که این نسخه قرار است یک ویژگی خوشحال‌کننده داشته باشد: انتشار محتویات حذف شده بازی در قالب یک بسته الحاقی.

ببینید، بر خلاف نسخه اول که توسط بایوور ساخته شده بود، KOTOR 2 را استودیو ابسیدین بر عهده گرفت. این بازی اولین بار در سال ۲۰۰۴ روی ایکس باکس و سال بعدش روی پی‌سی منتشر شد. KOTOR 2 از آن موقع تاکنون نه‌تنها به عنوان یک بازی نقش‌آفرینی عالی، بلکه به واسطه داشتن یکی از تاریک‌ترین و بالغانه‌ترین داستان‌های جنگ ستارگان شناخته می‌شود.

با این حال، این بازی در مدت زمان بسیار کوتاهی ساخته شد و بهای ساخته شدن در این بازه کوتاه، حذف شدن حجم زیادی از محتوای بازی برای رسیدن به تاریخ انتشار تعیین شده بود. خوشبختانه این محتویات حذف شده بعدا توسط کاربران کشف شد و به‌عنوان یک ماد در دسترس بازیکنان قرار گرفت، و امروزه همه قبول دارند که تجربه واقعی KOTOR 2 با نصب آن ماد رقم می‌خورد. حالا، کاربران سوییچ نیز می‌توانند از تجربه کامل این RPG دوست‌داشتنی لذت ببرند.

بازی Star Wars: Knights of the Old Republic 2 – The Sith Lords در تاریخ ۱۸ خرداد برای سوییچ منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ بازی برتر لگو که نباید از دست بدهیداسباب‌بازی‌هایی در راس سرگرمی
۱۰ بازی برتر لگو که نباید از دست بدهید


Top 10: قدرتمندترین دشمنان دکتر استرنج!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا