عمومی

آنر 70 پرو پلاس اولین گوشی مجهز به Dimensity 9000 و حسگر IMX 800 سونی خواهد بود

سری آنر ۷۰ (Honor 70) به‌زودی رونمایی می‌شود و طبق معمول پیش از رویداد، افشای اطلاعات مختلف همچنان ادامه دارد. در گزارش‌های قبل گفته شده بود که علاوه‌بر نوع پیشرفته‌ی پرو پلاس، مدل‌های معمولی و پرو احتمالاً وجود دارد.

به‌گزارش notebookcheck، مدل ۷۰ پرو پلاس ظاهراً با بهترین ویژگی‌ها همراه خواهد شد. بدین‌ترتیب، پیش‌بینی می‌شود که این گوشی آنر با تراشه‌ی Dimensity 9000 به پرچم‌دار سری ۷۰ تبدیل شود و مدل ۷۰ و ۷۰ پرو نیز به‌ترتیب از تراشه‌ی Snapdragon 7 Gen 1 و Dimensity 8000 بهره ببرند.

آنر ۷۰ پرو پلاس

مشخصات آنر ۷۰ پرو پلاس

از سوی دیگر، جدیدترین پوسترهای فاش‌شده همچنین به نوعی تقویت «GPU Turbo X» برای تراشه‌ی بالارده‌ی مدیاتک اشاره می‌کنند. سایر مشخصات پرو پلاس در کنار مدل ۷۰ و ۷۰ پرو نیز دردسترس قرار گرفته است. گوشی‌های مذکور دارای صفحه‌نمایش‌های OLED ساخت شرکت BOE خواهند بود؛ اما مدل معمولی شاید به فناوری LTPO و نرخ نوسازی تطبیقی مجهز نباشد. گفتنی است که تمام مدل‌های آنر ۷۰ از حسگر IMX800 سونی استفاده خواهند کرد.

  • جزئیات طراحی آنر 70 و 70 پرو به‌طور کامل منتشر شد

آنر ۷۰ ظاهراً از جدیدترین نسل شارژ ۶۶ واتی بهره خواهد برد، درحالی‌که مدل ۷۰ پرو ۷۰ پرو پلاس دارای استاندارد جدیدتر ۱۰۰ واتی خواهند بود. اگر تمام این جزئیات جدید واقعی باشند، تنها کاری که آنر باید در ۳۰ مه ۲۰۲۲ (نهم خرداد ۱۴۰۱) انجام دهد این است که قیمت و دسترسی برای بازارها را اعلام کند.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا