عمومی

ویدیو تبلیغاتی منتسب‌ به اپل طراحی جدید پنل جلویی آیفون 14 پرو را نمایش می‌دهد

هنوز چند ماه تا رونمایی رسمی گوشی‌های سری آیفون ۱۴ زمان باقی است، بااین‌حال افشاگران تقریباً تمامی تغییراتی را که این خانواده از گوشی‌ها قرار است تجربه کنند دردسترس قرار داده‌اند. آن‌طور که Macworld می‌نویسد، ظاهراً اپل تغییر طراحی پنل جلویی آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس را تأیید کرده است.

ویدئوهای تبلیغاتی منتسب به اپل که با محوریت سرویس Apple Pay تهیه شده‌اند، نشان می‌دهند مدل پرو آیفون‌های نسل جدید قرار است ناچ نمایشگر را کنار بگذارد.

تماشا در یوتیوب

ویدئوهای مورد اشاره که در کانال Apple Archive Thai در یوتیوب آپلود شده‌اند نحوه‌ی استفاده از سرویس Apple Pay را در فروشگاه به شکلی ساده نشان می‌دهند. در بخشی از ویدئوها آیفونی را می‌بینیم که در بالای نمایشگر خود به‌جای ناچ از دو حفره‌ی دایره‌ای و بیضی‌شکل میزبانی می‌کند.

افشاگران مدت‌ها است می‌گویند اپل در دو گوشی آیفون 14 پرو و پرو مکس سراغ این نوع طراحی می‌رود اما در دو مدل دیگر همچنان از ناچ استفاده می‌کند. به گفته‌ی افشاگران حفره‌ی دایره‌ای از دوربین سلفی و حفره‌ی بیضی از حسگرهای سیستم فیس ID میزبانی خواهند کرد.

از زمان معرفی آیفون X،‌ ناچ نمایشگر به مشخصه‌ای نمادین برای آیفون‌ها تبدیل شد و به نظر می‌رسد از امسال به بعد این مشخصه قرار است ترکیب حفره‌ی دایره‌ای و حفره‌ی بیضی‌شکل باشد.

تماشا در یوتیوب

lastech نمی‌تواند به‌طور مستقل صحت ویدئوهای بالا را تأیید کند،‌ خصوصاً با در نظر گرفتن این حقیقت که Apple Archive Thai کانالی نسبتاً ناشناس با تعداد کمی مشترک است و سابقه‌ی خاصی در زمینه‌ی افشای اطلاعات اپل ندارد. بااین‌حال آنچه در ویدئو می‌بینیم مشابه دیگر ویدئوهای تبلیغاتی اپل است.

مقاله‌های مرتبط:

  • آیفون 14 پرو اپل با تغییرات ظاهری قابل‌انتظار در دقیق‌ترین رندرهای غیررسمی دیده شد
  • اپل تولید ۲۲۰ میلیون آیفون را در سال ۲۰۲۲ هدف‌گذاری می‌کند

براساس شایعه‌ها اپل تا پیش از پایان تابستان امسال گوشی‌های سری آیفون 14 را در چهار مدل رونمایی می‌کند. مهم‌ترین تغییر ظاهری آیفون‌های پرو خداحافظی با ناچ خواهد بود. گفته می‌شود مدل‌های پرو در پنل پشتی از دوربین ۴۸ مگاپیکسلی میزبانی می‌کنند.

آیفون 14 و آیفون 14 مکس دوربین ۱۲ مگاپیکسلی خواهند داشت و در پنل جلویی از ناچ میزبانی خواهند کرد. گفته می‌شود اپل امسال صرفاً در مدل‌های پرو از تراشه‌ی جدید A16 استفاده می‌کند و باید منتظر رونمایی آیفون 14 و آیفون 14 مکس با تراشه‌ی A15 باشیم.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا