عمومی

سونی در رویداد State of Play بازی‌های واقعیت مجازی برای PSVR2 را به‌نمایش می‌گذارد

بالأخره پس از ماه‌ها شرکت ژاپنی سونی رویداد State of Play جدیدی را برای ۱۲ خرداد تدارک دیده است که طبق اعلام شرکت مختص به بازی‌های PSVR2 خواهد بود.

جزئیات مربوط به بازی‌هایی که در این رویداد معرفی خواهند شد مشخص نیست اما سامورایی‌ها اعلام کرده‌اند که حداقل ۲۰ عنوان در رویداد State of Play به‌نمایش گذاشته خواهند شد که تمامی آن‌ها برای پلتفرم واقعیت افزوده این شرکت یعنی پلی‌استیشن وی‌آر ۲ توسعه یافته‌اند.

علاوه‌براین انتظار می‌رود تا در رویداد پیش‌ رو، چند توسعه‌دهنده سوم‌شخص نیز از عناوین خود رونمایی کنند و به‌روزرسانی‌هایی نیز برای عناوین فعلی منتشر شود.

  • پلی استیشن ۵ پرو و ایکس باکس سری ایکس جدید احتمالاً طی دو سال آینده با پشتیبانی از 8K از راه می‌رسند
  • نمایشگر پلی استیشن VR2 بیشترین تراکم پیکسلی را بین تمام پنل‌های OLED خواهد داشت

درحال‌حاضر اسپین‌آف بازی Horizon: Call of the Mountain و نسخه واقعیت مجازی بازی Among Us برای کنسول PSVR2 تأیید شده‌اند. همچنین بازی‌های Cyan Worlds، پروژه‌ای بی‌نام از استودیو Coatsink (سازنده بازی Jurassic World Aftermath)، Firmament و همچنین بازی Fracked از استودیو nDreams نیز برای پلتفرم واقعیت مجازی سونی تأیید شده‌اند.

هنوز حضور هیچ‌یک از عناوین یادشده در رویداد State of Play تأیید یا رد نشده و مشخص نیست که سونی گیم‌پلی یا نمایشی از آن‌ها را ارائه خواهد داد یا خیر؛ اما پرواضح است که سونی در نظر دارد تا تمرکز بیشتری روی نسل جدید پلتفرم واقعیت مجازی خود یعنی Playstation VR 2 داشته باشد.

رویداد State of Play سونی در ساعت ۲:۳۰ بامداد روز ۱۲ خرداد (۲ ژوئن) برگزار خواهد شد. انتظار می‌رود مدت زمان رویداد ۳۰ دقیقه باشد. این رویداد ازطریق کانال یوتیوب و توییچ سونی به‌طور مستقیم پخش خواهد شد.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا