بازی

قسمت سوم The Last of Us بیشترین میزان بینندگان سریال را داشته است

قسمت سوم The Last of Us بیشترین میزان بینندگان سریال را داشته است

پخش قسمت سوم سریال لست اف اس (The Last of Us) از شبکه HBO باعث شد تا تعداد بینندگان این سریال نسبت به هفته‌های قبلی افزایش پیدا کند.

آخرین قسمت از این اقتباس یکشنبه شب گذشته پخش شد و ۶.۴ میلیون بیننده براساس داده‌های Nielsen و HBO آن را تماشا کرده‌اند. برای مقایسه، این رقم نسبت به قسمت دوم با ۵.۷ میلیون بیننده ۱۲ درصد و نسبت به قسمت ابتدایی با ۴.۷ میلیون بیننده ۳۷ درصد افزایش یافته است.

این خبر در حالی منتشر شده که HBO هفته قبل سریال را برای فصل دوم تمدید کرد. در همین رابطه، «نیل دراکمن» خالق و کارگردان فرنچایز The Last of Us گفته بود که در فصل دوم شاهد وقایع بازی دوم این فرنچایز هستیم.

The Last of Us

داستان سریال The Last of Us که براساس بازی موفق پلی استیشن ساخته شده، درباره مردی به نام جوئل (با بازی پدرو پاسکال) است که به‌طور ناخواسته مجبور می‌شود تا در یک دنیای پسا-آخرالزمانی دختری ۱۴ ساله به نام الی (با بازی بلا رمزی) را به یکی از پناهگاه‌های گروه Fireflies ببرد. نکته قابل توجه اینکه الی ممکن است درمان یک ویروس کشنده انگلی را به همراه داشته باشد که جهان را فرا گرفته است.

تهیه‌کننده و نویسنده سریال لست اف اس کریگ مازین (خالق سریال Chernobyl) و نیل دراکمن رئیس استودیو Naughty Dog هستند. در طول ۹ قسمت، فصل اول این سریال وقایع بازی اول The Last of Us که سال ۲۰۱۳ برای پلی اسیتشن ۳ منتشر شد و بسته الحاقی The Last of Us: Left Behind را پوشش می‌دهد.

نقد قسمت سوم سریال لست اف اس را می‌توانید از این لینک بخوانید. همچنین در مطلب دیگری به تمامی ایستراگ‌های سریال اشاره کرده بودیم.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال The Last of Us | قسمت سوم«زمان بسیار طولانی»
نقد سریال The Last of Us | قسمت سوم


ویجی‌لاگ پلاس: خداحافظی با آنچارتد و تاریخ انتشار ماینکرفت لجندز

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا