بازی

فروش پلی استیشن ۵ در انگلستان ۲ برابر شده است

فروش پلی استیشن ۵ در انگلستان ۲ برابر شده است

عملکرد پلی استیشن ۵ در بازار بهتر شده و این کنسول در انگلستان طی ماه ژانویه ۲۰۲۳ تقریبا دو برابر بیشتر از ژانویه سال ۲۰۲۲ فروش داشته است.

بنابر گزارش GamesIndustry فروش PS5 نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته ۹۸٪ افزایش داشته است. این افزایش فروش قابل توجه را می‌توان به خاطر افزایش تولید پلی استیشن ۵ دانست و کمبود سال‌های گذشته دیگر وجود ندارد. نکته جالب این است که ۵۵٪ کنسول‌های فروخته شده باندل مربوط به God of War Ragnarok بودند. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Last of Us Part 1 Remakeطلای جلاخورده
بررسی بازی The Last of Us Part 1 Remake

سونی همچنین در ماه گذشته به صورت رسمی اعلام کرد که دیگر مشکل کمبود وجود نخواهد داشت و طرفداران به راحتی می‌توانند پلی استیشن ۵ را در بازار پیدا کنند. عملکرد PS5 در بازار ژاپن نیز بهتر شده و طی ماه ژانویه ۹۳ هزار کنسول در این کشور به فروش رسیده که یک موفقیت بسیار بزرگ محسوب می‌شود.

پلی استیشن ۵

با وجود عملکرد خوب سونی، فروش کلی بازار بریتانیا نسبت به ژانویه سال ۲۰۲۲ کاهش داشته است. سال پیش در این ماه Pokémon Legend: Arceus به بازار عرضه شد که فروش بسیار زیادی داشت. از طرف دیگر در ماه ژانویه ۲۰۲۳ شاهد عرضه بازی‌ بزرگ خاصی به بازار نبودیم و صدر جدول در اختیار خدای جنگ و فیفا قرار داشت. 

ریمیک بازی Dead Space در آخرین روزهای ژانویه به بازار منتشر شد و فروش آن تنها برای چند روز در این ماه لحاظ شد. Forspoken دیگر بازی مورد انتظار بود که آن را می‌توان یک شکست بزرگ برا اسکوئر انیکس دانست و شانزدهمین بازی پرفروش بریتانیا بود. 

مطلب پیشنهادی:آیا سرویس PS Now ارزش خرید دارد؟یک بررسی منصفانه!
آیا سرویس PS Now ارزش خرید دارد؟


چرا ایپکس لجندز در حال مرگ است؟ 

فروش پلی استیشن ۵ در انگلستان ۲ برابر شده است - lastech
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا