رمز ارز

انتقاد شدید منتقدان از راه‌اندازی ترای جدید!

زمان مطالعه: دقیقه

تیم توسعه‌دهنده ترا امروز با انتشار توییتی اعلام کرد که بلاک شماره ۱ بلاکچین جدید ترا به طور رسمی در ساعت ۰۶:۰۰ صبح UTC روز ۲۸ مِی (۷ خرداد) تولید شده و امروز، آغاز فصل جدیدی برای جامعه ترا است.
در این میان، کسانی که واجد شرایط دریافت LUNA در ایردراپ ترا بودند، اکنون می‌توانند با انتخاب شبکه Phoenix-1 در افزونه مرورگر Terra Station، موجودی کیف پول خود را در بلاکچین جدید مشاهده کنند.
در همین حال، بن مک‌کنزی (Ben McKenzie)، منتقد ارزهای دیجیتال، ادعا می‌کند که ترا ۲.۰ تنها یک طرح پانزی دیگر است که منجر به ضررهای بیشتری خواهد شد. این بازیگر آمریکایی که از منتقدان رمزارزها هم به شمار می‌رود، در اظهارات جدید خود از صرافی‌های بزرگ به دلیل حمایت و لیست کردن توکن جدید لونا انتقاد کرد.
مک‌کنزی در اظهارات خود، به برخی از معامله‌گران اشاره کرده که به دلیل سقوط ترا و استیبل کوین UST آن، پس‌انداز کل زندگی‌شان را از دست داده‌اند.
در حالی که بلاکچین جدید ترا ۲.۰ به صورت رسمی آغاز به کار کرده، یک گروه ۴ هزار نفری در Discord وجود دارد که اعضای آن، به دنبال جبران ضررهای خود هستند. گزارش‌ها حاکی از آن است که بسیاری از اعضای صنعت کریپتو نسبت به احیای سریع پروژه ترا ابراز تردید کرده‌اند.

رمزارز نیوز در اینستاگرام

آخرین اخبار، تحلیل ها و آموزش ها را در صفحه اینستاگرام رمزارز نیوز مشاهده کنید.
مشاهده

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا