بازی

هارلی کوئین در Gotham Knights ابرشروری پیرتر و قوی‌تر است

هارلی کوئین در Gotham Knights ابرشروری پیرتر و قوی‌تر است

هارلی کوئین یکی از چندین شخصیت شروری است که در بازی Gotham Knights با آن روبه‌رو خواهیم شد. تریلر گیمزکام نشان داد که باید با Clayface، Mr. Freeze و Talon مبارزه کنیم، اگرچه ممکن است بیشتر از این هم باشند.

اما هارلی با دیگر شخصیت‌های شرور بتمن که شوالیه‌ها با آن روبه‌رو خواهند شد، کمی متفاوت‌تر است. او مسن‌تر و بالغ‌تر شده، کمتر تحت تاثیر نیازش به نامزد سابقش قرار دارد و در رویکرد خود نسبت به آشوب، صریح‌تر رفتار می‌کند. هارلی اکنون روی پای خودش ایستاده و نیازی به هیچ مردی ندارد که به او بگوید چگونه گاتهام را بسوزاند.

مطلب پیشنهادی:سیر تکامل کتوومن از ویلن بودن تا معشوقه بتمن شدنچطور سلینا کایل از یک دشمن تبدیل به عشق بروس وین شد؟
سیر تکامل کتوومن از ویلن بودن تا معشوقه بتمن شدن

در مصاحبه‌ با IGN، پاتریک ردینگ، مدیر خلاق Gotham Knights، وقتی نوبت به بازسازی یکی از نمادین‌ترین شخصیت‌های شرور بتمن می‌رسید، به فلسفه طراحی هارلی کوئین توسط استودیو مونترال برادران وارنر پرداخت.

دیگر اینطور نیست که هارلی بگوید «اوه، من باید دلقک باشم. من بازیگوش روانی‌تون هستم». چرا که دیگر نیازی ندارد یک بازیگوش روانی باشد. او به نقطه‌ای از زندگیش رسیده که می‌داند چه کسی است. درک بسیار واضحی از هویتش دارد و خود را به یک عنوان یک ابرشرور قدرتمندتر و پیشرفته‌تر معرفی خواهد کرد.

Gotham Knights

در تریلر گیمزکام، هارلی از زندان فرار می‌کند تا به خاری در چشم شوالیه‌ها تبدیل شود. همانطور که ردینگ اشاره کرد، داستان او در مقایسه با هارلی کوئین‌هایی که در رسانه‌های دیگر نمایش داده شدند، کمی شرورانه‌تر خواهد بود. به نوعی انگار کوئین‌ هرگز در Suicide Squad به نسخه کمی «خوب‌تر» خود نرسیده و فقط مسیر شرارت را ادامه داده است.

پیر شدن هارلی برای نمایش بلوغ نوظهور او بوده و به نوبه خود به آگاه‌سازی و الهام‌بخشی سایر جنبه‌های شخصیتی او در Gotham Knights کمک کرده است. ردینگ توضیح داد:

چنین چیزی، به انتخاب‌های اجرایی در سینماتیک‌های تیراندازی الهام بخشید. به سبک مبارزه او الهام بخشید. به نحوه معرفی و لباس پوشیدن او الهام بخشید. همانطور که در برخی از فصول میانی داستان هارلی کوئین‌ خواهیم دید، حتی به اینکه چگونه خود را به شهر گاتهام معرفی می‌کند نیز الهام بخشیده است.

در مورد لباس این شخصیت، طرفداران Batman: The Animated Series الهامات واضحی را در بندهای چرمی که الماس‌ قرمز را نشان می‌دهند، یک خال پیک که به صورت آشفته‌وار روی صورتش رنگ شده و به دست گرفتن یک چکش غول‌پیکر و برقی، متوجه خواهند شد.

Gotham Knights در روز ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ داستان روان‌شناسانه بتمننگاهی به ذهن انسان با حضور شوالیه تاریکی
۱۰ داستان روان‌شناسانه بتمن


وقتی شخصیت‌های محبوبمون ترسناک میشن

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا