بازی

پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی Overwatch 2 باعث عصبانیت طرفداران شده است

پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی Overwatch 2 باعث عصبانیت طرفداران شده است

بازی اورواچ ۲ (Overwatch 2) به تازگی در دسترس قرار گرفته، اما قیمت بالای پرداخت‌های درون برنامه‌ای آن باعث ناراحتی و عصبانیت طرفداران شده است. 

طرفداران در ساب ردیت اورواچ به صحبت درباره قیمت بالای بتل پس بازی پرداخته‌اند. بلیزارد قیمت ۱۰۰۰ سکه یا ۱۰ دلار را برای بتل پس بازی Overwatch 2 در نظر گرفته است، با این وجود شما نمی‌توانید این پول را با تکمیل بتل پس دوباره به دست آورید. در نتیجه با انتشار هر فصل از بازی، باید یک بتل پس جدید خریداری کنید. 

از طرف دیگر اسکین لجندری شخصیت جانکر کویین (Junker Queen) با ۳۱٪ تخفیف به ۲۰۰۰ سکه رسیده است. یعنی شما برای خرید این اسکین باید ۲۰ دلار هزینه کنید که نشان دهنده تغییر سیاست بلیزارد نسبت به اورواچ ۱ است. در نسخه اول این سری برای تهیه اسکین‌ها نیاز به پول اضافی نبود و همین موضوع خیلی از طرفداران را ناراحت کرده است.

مطلب پیشنهادی:سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟آیا ایمورتال ادامه‌دهنده راه قسمت سوم است؟
سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟

بازی Overwatch 2

البته یک تفاوت بین این دو نسخه وجود دارد و Overwatch 2 کاملا رایگان است، ولی این قیمت گذاری از سوی بلیزارد انتقادات زیادی را به همراه داشته است. Overwatch 2 دارای یک بخش داستانی خواهد بود اما بازیکنان نمی‌توانند پیش از سال ۲۰۲۳ آن را تجربه کنند. این داستان از دید تمامی این قهرمانان روایت می‌شود ولی اطلاعات بیشتری از آن نداریم.

اورواچ ۲ در تاریخ ۴ اکتبر (۱۲ مهر) برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴ و نینتندو سوییچ به صورت دسترسی اولیه منتشر می‌شود و از قابلیت کراس‌پلی روی همه پلتفرم‌ها پشتیبانی می‌کند. 


سال گودمن خفن تر بود یا هایزنبرگ؟

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا