رمز ارز

افزایش جنب و جوش‌ها در شبکه اتریوم در آستانه به‌روزرسانی!

زمان مطالعه: دقیقه

توسعه‌دهندگان اتریوم جزئیات جدیدترین آزمایش‌های مربوط به به‌روزرسانی‌ ادغام (Merge) را منتشر کردند و قیمت رمزارز ETH بیش از ۱۴ درصد افزایش یافت.
در ۲۸ ژوئیه، تیم بیکو (Tim Beiko)، توسعه‌دهنده اصلی اتریوم، جزئیات نهایی را قبل از مرحله نهایی آزمایش ادغام، ارائه کرد. به گفته بیکو، آخرین اجرای آزمایشی اثبات سهام در شبکه آزمایشی Goerli، نزدیک‌ترین شبیه‌ساز به شبکه اصلی اتریوم، بین ۶ تا ۱۲ آگوست، انجام خواهد شد. به دنبال انتشار اخبار، قیمت اتریوم با بیش از ۱۴ درصد رشد به مرز ۱،۶۷۰ دلار رسید.
در زمان انتشار این خبر، ۱۳٫۱ میلیون ETH در بیکن چین (Beacon Chain) استیک شده که ۱۰٫۷ درصد از کل عرضه این ارز دیجیتال را تشکیل می‌دهد و در حال حاضر، حدود ۲۱٫۵ میلیارد دلار ارزش دارد.
در همین حال، شرکت تحلیلی Santiment در گزارشی جدید اعلام کرده که تعداد آدرس‌های فعال روزانه در شبکه اتریوم به طور ناگهانی به ۱٫۰۶ میلیون رسیده و با بیش از ۴۸ درصد رشد، از بالاترین رقم قبلی، یعنی ۷۱۸ هزار آدرس در سال ۲۰۱۸، فراتر رفته است.
تعداد آدرس‌های فعال می‌تواند نشان‌دهنده سطح فعالیت درون زنجیره‌ای توسعه‌دهندگان و پروژه‌هایی که به‌روزرسانی‌ها را برای کار یا پلتفرم‌های خود اعمال می‌کنند، و نیز معامله‌گرانی که انتقال ساده توکن‌ها را انجام می‌دهند، باشد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

منبع کریپتوپوتیتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا