بازی

نینتندو:‌ خرید بازی برای Wii U و 3DS از بهار سال آینده غیرممکن می‌شود

نینتندو:‌ خرید بازی برای Wii U و 3DS از بهار سال آینده غیرممکن می‌شود

شما هنوز می‌توانید از فروشگاه دیجیتالی نینتندو برای خرید بازی‌های Wii U و 3DS استفاده کنید، اما این کار تا چند ماه دیگر به صورت کامل غیرممکن می‌شود. 

از چند ماه پیش دیگر نمی‌توان با کارت‌ اعتباری از فروشگاه دیجیتالی نینتندو خرید کرد. شما باید گیفت‌های این استور را خریده، اکانت خود را شارژ کنید و سپس به سراغ بازی یا بسته‌های الحاقی بروید. از تاریخ ۲۹ آگوست (۷ شهریور ۱۴۰۲) حتی با گیفت کارت‌ نیز نمی‌توان بازی‌های Wii U و 3DS را خرید.

با این وجود شما می‌توانید کیف پول Nintendo Network ID (مختص Wii U و 3DS) را به کیف پول اکانت نینتندو (مختص سوییچ) متصل کرده و از این طریق برای کنسول‌های قدیمی خود بازی خریداری کنید. Nintendo برای جلوگیری از این کار قصد دارد از تاریخ ۲۷ مارچ ۲۰۲۳ (۷ فروردین ۱۴۰۲) بازی‌های این کنسول‌ها را به صورت کامل از دسترس خارج کند. 

مطلب پیشنهادی:در مورد اسپایدرمن ۲ چی میدونیم و چرا باید منتظر فیلم جدید ماریو باشیم؟ + بازی‌های رایگان
در مورد اسپایدرمن ۲ چی میدونیم و چرا باید منتظر فیلم جدید ماریو باشیم؟ + بازی‌های رایگان

کنسول نینتندو

با وجود اینکه خرید بازی‌ها و حتی دانلود دموهای رایگان از تاریخ ۲۷ مارچ ۲۰۲۳ (۷ فروردین ۱۴۰۲) غیرممکن می‌شود، اما پشتیبانی آن‌ها به صورت کامل متوقف نخواهد شد. شما می‌توانید همچنان بازی‌ها و بسته‌های الحاقی از قبل خریداری شده را دانلود کرده و سرورهای بازی‌های چندنفره نیز روشن باقی می‌مانند. 

اما چرا نینتندو تصمیم گرفته فروش بازی روی این کنسول‌ها را متوقف کند؟‌ جواب مشخصی برای این سوال وجود ندارد و نینتندو آن را چرخه طبیعی محصولات می‌داند. اینکه بازیکنان بسیار کمی از این کنسول‌ها استفاده می‌کنند روی تصمیم کمپانی تاثیر بسیار زیادی داشته است.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Mario Party Superstarsصد بازی و یک دنیا سرگرمی
بررسی بازی Mario Party Superstars


ویجی‌لاگ پلاس: خاکسپاری رد دد آنلاین و جنجال یوبیسافت

تماشای ویدیو از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا