بازی

مدرسه واقعی Witcher در لهستان تعطیل شد

مدرسه واقعی Witcher در لهستان تعطیل شد

مدرسه Witcher در لهستان که رویدادهای نقش‌آفرینی در زندگی واقعی (LARP) را برگزار می‌کرد، برای همیشه تعطیل خواهد شد و مسئولان آن تصمیم سی دی پراجکت برای لغو مجوز را دلیل تعطیلی مدرسه ذکر کردند.

شرکت 5Żywiołów (پنج عنصر) گرداننده‌ی مدرسه‌ای که شمشیربازی، چرم کاری، نحوه اجرای نشان‌های جادویی و موارد دیگر را آموزش می‌داد، در پست فیس بوک اخیر ادعا کرد که CDPR به دلیل بازخورد منفی رسانه‌ها که آنا وورزینیاک، یکی از کارکنان شرکت ایجاد کرده بود، با یک اخطار سه ماهه در ماه فوریه توافقنامه مجوز را فسخ کرد.

مطلب پیشنهادی:نقد انیمه Witcher: Nightmare of the Wolf – ویچر بدون گرالت هم می‌تواند جذاب باشداثری که بیشتر به طرفداران ویچر توجه دارد تا تازه‌واردها
نقد انیمه Witcher: Nightmare of the Wolf – ویچر بدون گرالت هم می‌تواند جذاب باشد

آنا واورزینیاک که همسر داستین واورزینیاک، بنیانگذار شرکت سازنده مدرسه 5Żywiołów است، از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ به عنوان وکیل برای این شرکت کار می‌کرد و سپس از سوی سازمان کاتولیک لهستانی فوق محافظه‌کار Ordo Iuris ماموریت یافت تا روی «مکانیسم‌های قانونی برای معرفی و اجرای واکسیناسیون و عواقب احتمالی عدم رعایت آن» کار کند. او همچنین در حال کار روی «پیش‌نویس قانون مجازات سقط جنین غیرقانونی» بود.

طبق گزارش‌ رسانه‌های لهستانی، Ordo Iuris یک سازمان ضد سقط جنین و ضد LGBTQ+ است و پس از تماس 5Żywiołów با سی دی پراجکت برای توضیح دلیل حضور واورزینیاک در صدر اخبار مربوط به این موضوع، ناشر تصمیم گرفت قرارداد مجوز خود را با این مدرسه نقش آفرینی لایو اکشن لغو کند.

شرکت 5Żywiołów اضافه کرد که همیشه تلاش کرده تا زندگی شخصی و حرفه‌ای کارمندان خود را جدا نگه دارد. آن‌ها در پاسخ به کامنتی در پست فیسبوک خود نوشتند:

ما همچنان برنامه‌ای برای ارزیابی دیدگاه‌ها و فعالیت‌ها در حوزه خصوصی همکاران و شرکت‌کنندگان خود نداریم، چنین اقدامی تنها یک جعبه پاندورا پر از تعصب و نزاع را باز می‌کند.

Witcher

در بیانیه‌ای که با Eurogamer به اشتراک گذاشته شد، استودیو سی دی پراجکت اعلام کرد:

در ماه فوریه تصمیم گرفتیم همکاری خود را با موسسان Witcher School پایان دهیم و اکنون دوره اخطاریه سه ماهه قرارداد به پایان رسیده است. برای درک بیشتر، این همکاری در مورد LARP (بازی نقش آفرینی زنده) و کالاهای فروشی مرتبط با آن بود. جزئیات بیشتری در مورد این موضوع ارائه نمی‌کنیم.

شرکت قصد دارد یک تجربه LARP جدید را بر اساس یک محیط اوریجینال در بهار سال ۲۰۲۳ راه‌اندازی کند. در همین حال، یک بازی جدید از سری ویچر در دست ساخت است که به تازگی «مرحله تحقیقاتی» خود را به پایان رسانده. برخلاف بازی‌های قبلی، The Witcher 4 با موتور آنریل انجین ۵ به عنوان بخشی از قرارداد توسعه چند ساله با اپیک گیمز ساخته می‌شود.

مطلب پیشنهادی:۱۰ بازی که زمان عرضه بالاترین گرافیک را داشتندچشمانت جز زیبایی نبینند!
۱۰ بازی که زمان عرضه بالاترین گرافیک را داشتند


Top 10: قدرتمندترین دشمنان دکتر استرنج!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا