بازی

پوسترهای جدید و جذاب سریال Ms. Marvel منتشر شد

پوسترهای جدید و جذاب سریال Ms. Marvel منتشر شد

در فاصله یک هفته مانده به پخش سریال خانم مارول (Ms. Marvel)، استودیو مارول چندین پوستر جدید با تمرکز بر شخصیت‌های اصلی سریال جدید سرویس دیزنی پلاس را منتشر کرده است.

این پوسترها که توسط اکانت رسمی توییتر استودیو مارول منتشر شدند، ۹ ستاره سریال را به نمایش می‌گذارند که مهم‌ترین آن‌ها کامالا خان (با بازی ایمان ولانی) در لباس کامل میس مارول است.

مطلب پیشنهادی:۱۳ مورد از قدرتمندترین سیمبیوت‌های مارولاز نسل ونوم
۱۳ مورد از قدرتمندترین سیمبیوت‌های مارول

پوسترهای دیگر تصویر ناکیا بهادر (یاسمین فلچر)، برونو کارلی (مت لینتز)، کامران (ریش شاه)، زوئی زیمر (لورل مارسدن)، برادر بزرگتر کامالا یعنی امیر (ساگر شیخ) و همسرش، تایشا (تراوینا اسپرینگر) و همچنین والدین کامالا، منیبه (زنوبیا شروف) و یوسف (موهان کاپور) را نشان می‌دهند. پوستر تک‌تک شخصیت‌ها با پس‌زمینه‌های رنگارنگ به نمایش گذاشته شده‌اند و به لحن پرتکاپو و خاص سریال Ms. Marvel که پیش از این در تریلرها دیده بودیم، اشاره می‌کنند.

این سریال شش قسمتی داستان خانم مارول، یک ابرقهرمان نوجوان پاکستانی-آمریکایی از جرزی سیتی را دنبال می‌کند که علاقه شدیدی به کاپیتان مارول دارد. قدرت اصلی او «دگرپیکری» نام دارد که به معنای تغییر یافتن از شکلی به شکل دیگر است. به عنوان مثال او می‌تواند اندام‌های مختلف بدن خود را بزرگ یا کوچک کرده و پیش از اینکه مشت خود را بر سر دشمنان بکوبد، آن را بسیار بزرگ کند.

علاوه بر این مجموعه مستقل، خانم مارول قرار است در قسمت دوم فیلم کاپیتان مارول، The Marvels نیز حضور داشته باشد که ژوئن سال ۲۰۲۳ در سینماها اکران می‌شود.

بیشا کی. علی (از نویسندگان سریال لوکی) خالق این سریال است و به عنوان نویسنده اصلی فعالیت می‌کند. عادل العربی و بلال فلاح (Bad Boys for Life) به عنوان کارگردان برخی از قسمت‌ها معرفی شده‌اند و کارگردانی باقی قسمت‌ها بین میرا منون و شرمین عبید چینوی تقسیم شده است.

سریال Ms. Marvel روز چهارشنبه ۸ ژوئن (۱۸ خرداد) از سرویس دیزنی پلاس پخش خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به انیمیشن Turning Red – اثر جدید پیکسارپیکسار، موشکافانه به موضوع بلوغ زنان پرداخته است
نگاهی به انیمیشن Turning Red – اثر جدید پیکسار


Top 10: قدرتمندترین دشمنان دکتر استرنج!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا