رمز ارز

آیا کاردانو قدرت رقابت با اتریوم را دارد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یک حساب توییتری با نام کاربری Cardano Whale که بر شبکه بلاکچین کاردانو متمرکز است، پیش‌بینی می‌کند که در بازار صعودی بعدی، کاردانو می‌تواند رشد قابل‌توجهی داشته باشد و حتی موفق به پیشی گرفتن از اتریوم شود.
این کاربر در توضیح پیش‌بینی خود، یادآوری می‌کند که کاردانو سال گذشته به جایگاه سومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار صعود کرد و پشت سر اتریوم قرار گرفت. وی همچنین خاطرنشان می‌کند که در آن زمان، کاردانو هنوز قابلیت‌های فعلی را نداشت. با استناد به این موضوع و با در نظر گرفتن رشد قابل‌توجه شبکه کاردانو در بخش‌های دیفای، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و فعالیت‌های اجتماعی، Cardano Whale تکرار آن سناریو را پیش‌بینی می‌کند.
لازم به ذکر است که در ماه‌های منتهی به ارتقای آلونزو (Alonzo) در سپتامبر سال ۲۰۲۱، قیمت‌ ارز دیجیتال کاردانو (ADA) بیش از ۱،۸۰۰ درصد افزایش یافت و عملکرد بسیار بهتری نسبت به بیت ‌کوین و اتریوم، از خود به نمایش گذاشت. در آن زمان بود که کاردانو به سومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار تبدیل شد.
اگرچه از آن زمان تاکنون، قیمت ADA بیش از ۸۸ درصد با اوج تاریخی ۳٫۱ دلاری خود فاصله گرفته، اما بر اساس داده‌های پلتفرم Stocktwits NFTs، حجم معاملات کلکسیون‌های NFT مستقر در شبکه کاردانو با یک رشد ۳۲۸ درصدی نسبت به آخر هفته گذشته، رکورد جدیدی را ثبت کرده است. همچنین، لازم به ذکر است که کف قیمتی این توکن‌ها نیز یک رشد ۶۷ تا ۱۰۲ درصدی را تجربه کرده است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا