رمز ارز

دوج کوین یا شیبا، رهبری بازار میم‌کوین‌ها در سال ۲۰۲۳ از آنِ کدام خواهد بود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

این روزها، شیبا اینو (SHIB)، دومین میم کوین برتر بازار، با موفقیت‌های بی‌شمار خود در صدر اخبار قرار دارد. این میم کوین که روی بلاکچین اتریوم ساخته شده، با رشد نجومی خود در سال ۲۰۲۱ خبرساز شد و حتی در یک بازه زمانی، توانست از نظر ارزش بازار از دوج کوین (DOGE) پیشی بگیرد.
از ابتدای سال ۲۰۲۳، شیبا شتاب صعودی زیادی به دست آورده است. این رمزارز با پروژه‌های در حال انجام، ارتقاهای عظیم و مشارکت‌های جدید خود، در رسانه‌های اجتماعی بسیار وایرال شده و مورد توجه سرمایه‌گذاران جدید و حرفه‌ای زیادی قرار گرفته است. حال، سؤالی که برای کاربران وجود دارد این است که آیا شیبا یک بار دیگر می‌تواند دوج کوین را پشت سر بگذارد و به بزرگ‌ترین میم کوین بازار تبدیل شود؟ در ادامه به دلایلی می‌پردازیم که نشان می‌دهند این امکان وجود دارد.
شیباریوم (Shibarium)، بلاکچین لایه دوم جدید شیبا، اخیراً حمایت کیف پول رمزارزی اتمیک (Atomic) را دریافت کرد. علاوه بر این، شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، توسعه‌دهنده اصلی شیبا، در اظهار اخیر خود گفت که یکی از اهداف اصلی شیباریوم، سوزاندن تریلیون‌ها توکن SHIB است. این بیانیه، شور و هیجان زیادی را در بین جامعه شیبا ایجاد کرد؛ زیرا سوزاندن این رمزارز، کمیابی و ارزش آن را در طول زمان افزایش می‌دهد.
همچنین، بر اساس داده‌های وبسایت CoinMarketCap، قیمت شیبا در ۳۰ روز گذشته، یک رشد ۱۵۰ درصدی را تجربه کرد. این میم کوین محبوب در حال حاضر در جایگاه چهاردهم بازار قرار دارد. یکی از دلایل افزایش اخیر قیمت شیبا، لیست شدن آن در صرافی آپ‌بیت (UpBit)، یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های رمزارزی در کره جنوبی، است.
با توجه به همه آنچه گفته شد، شیبا پتانسیل رهبری بازار میم کوین‌ها را دارد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا