بازی

فیلم بعدی جنگ ستارگان با کارگردانی «تایکا وایتیتی» سال ۲۰۲۳ اکران می‌شود

فیلم بعدی جنگ ستارگان با کارگردانی «تایکا وایتیتی» سال ۲۰۲۳ اکران می‌شود

کاتلین کندی، تهیه‌کننده سینما و رئیس لوکاس‌فیلم تایید کرد فیلم بعدی جنگ ستارگان اواخر سال ۲۰۲۳ اکران خواهد شد و کارگردان آن تایکا وایتیتی خواهد بود.

با این وجود، هنوز اطلاعاتی درباره فیلم بعدی جنگ ستارگان وجود ندارد که توسط وایتیتی، کارگردان فیلم‌های Thor: Love and Thunder و Jojo Rabbit ساخته خواهد شد. این کارگردان همچنین قسمت هشتم Mandalorian از دنیای جنگ ستارگان را کارگردانی کرده و صداپیشه ربات IG-11 در این سریال است، بنابراین با دنیای Star Wars چندان غریبه نیست.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال The Book Of Boba Fett (قسمت اول تا سوم)بازگشت شکارچی به دنیای جرم و جنایت
نقد سریال The Book Of Boba Fett (قسمت اول تا سوم)

کندی در بخش دیگری از مصاحبه خود با توتال‌فیلم توضیح داد که هرچند لوکاس‌فیلم هم اکنون وقت و انرژی زیادی را صرف سریال‌های جنگ ستارگان می‌کند، اما سری سینمایی نیز اهمیت زیادی برایش دارد. علاوه بر این فیلم، پتی جنکینز، کارگردان Wonder Woman نیز در حال ساخت فیلم جدید Rogue Squadron از همین یونیورس است و ریان جانسن، کارگردان Star Wars: The Last Jedi نیز یکی از فیلم‌های آینده Star Wars را کارگردانی خواهد کرد.

جنگ ستارگان

کندی در این رابطه گفت:

ما در حال کار با استعدادهای بزرگی هستیم، افرادی که به نسخه بعدی دنیای جنگ ستارگان و بازگرداندن مردم به سینماها اهمیت می‌دهند.

او در ادامه توضیح داد که هدف آن‌ها ساخت یک حماسه کاملا جدید برای جنگ ستارگان است که البته ساخت آن زمان زیادی طول خواهد کشید.

در مورد پروژه‌های تلویزیونی این سری، پخش Obi-Wan Kenobi از امروز با دو قسمت آغاز شده و شب گذشته تاریخ پخش سریال Star Wars: Andor با انتشار یک تریلر مشخص شده بود. همچنین سریال جدیدی با نام Star Wars: Skeleton Crew و بازی جود لا معرفی شده بود. فصل سوم و موردانتظار مندلورین نیز بهمن یا اسفند امسال پخش خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:با بهترین شخصیت‌های منفور فیلم‌های علمی تخیلی آشنا شوید
با بهترین شخصیت‌های منفور فیلم‌های علمی تخیلی آشنا شوید


Top 10: قدرتمندترین دشمنان دکتر استرنج!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا