بازی

مایکروسافت یکی از اتهامات خود علیه FTC را پس می‌گیرد

مایکروسافت یکی از اتهامات خود علیه FTC را پس می‌گیرد

حاشیه‌های پیرامون خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت تمامی ندارند و اکنون مایکروسافت یکی از اتهامات خود علیه سازمان FTC را پس گرفته است.

در آخرین روزهای سال ۲۰۲۲ این شرکت ادعا کرد که شکایت FTC به عنوان یک سازمان چندین بخش از قانون اساسی آمریکا از جمله ماده ۳ و متمم پنجم را نقض می‌کند. اکنون دیوید کادی (David Cuddy)، سخنگوی روابط عمومی مایکروسافت، در مصاحبه با Axios اعلام کرده است که این اتهامات را پس خواهند گرفت.

مطلب پیشنهادی:بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته اول دی ۱۴۰۱]همین حالا با قیمت کمتر یا کاملا رایگان بازی کنید
بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته اول دی ۱۴۰۱]

کمپانی اکتیویژن بلیزارد نیز به صورت همزمان به همچنین موضوعی اشاره کرده بود ولی اکنون بیانیه خود را تغییر داده است. مایکروسافت ادعا دارد که این اتهام یک اشتباه بود و به صورت تصادفی در بیانیه خود به آن اشاره کرده است. کادی اعلام کرد که آن‌ها از وظیفه این سازمان برای حفاظت از رقابت و مصرف کنندگان آگاه هستند. 

خرید اکتیویژن توسط مایکروسافت

مایکروسافت احتمالا پاسخ خود را برای جلوگیری از ادامه یافتن کامنت‌ها و بازخوردهای بد اصلاح کرده است تا روند نبرد دادگاه خود با FTC را روان‌تر کند. این نبرد حقوقی در جریان بوده و سه روز پیش اولین جلسه پیش دادگاه آن برگزار شد. همچنین باید اشاره کنیم که گروهی از جانب بازیکنان و گیمرها نیز از مایکروسافت شکایت کرده‌ و قصد دارد مانع این ادغام شود.

هنوز سرنوشت خرید کمپانی اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت مشخص نیست و این امکان وجود دارد که سازمان FTC و اتحادیه اروپا مانع نهایی شدن آن شود.

مطلب پیشنهادی:آیا اکس‌باکس وان در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟کهنه میشه دل‌آزار!
آیا اکس‌باکس وان در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟


چرا باید نابغه‌ای به اسم هیدئو کوجیما را بشناسیم؟

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا