بازی

جودی فاستر به فصل چهارم سریال True Detective پیوست

جودی فاستر به فصل چهارم سریال True Detective پیوست

در خبری که امروز به طور رسمی توسط شبکه HBO اعلام شد، جودی فاستر بازیگر فیلم‌های سکوت بره‌ها و راننده تاکسی، در فصل چهارم سریال True Detective (کارآگاه حقیقی) بازی خواهد کرد.

جودی فاستر نقش لیز دنورز را در فصل چهارم سریال بازی می‌کند، اما جزئیات دیگری در مورد شخصیت او هنوز منتشر نشده است.

مطلب پیشنهادی:۳۵ فیلم جنایی تاریخ سینما که هوش از سرتان می‌پرانندآثار تاریک و پًر تعلیق ژانر جنایی از هیچکاک تا نولان
۳۵ فیلم جنایی تاریخ سینما که هوش از سرتان می‌پرانند

در خلاصه داستان رسمی فصل چهارم سریال True Detective آمده است:

زمانی که شب طولانی زمستان در شهر انیس، آلاسکا فرا می‌رسد، شش مردی که ایستگاه تحقیقاتی قطب شمال Tsalal را اداره می‌کنند، بدون هیچ ردی ناپدید می‌شوند. برای حل این پرونده، کارآگاهان لیز دنورز و اوانجلین ناوارو باید با سیاهی و تاریکی درون باطن خود مقابله کنند و در سرزمین خالی از سکنه‌ای که در زیر یخ‌های ابدی مدفون شده‌اند، کاوش کنند.

بازیگر نقش اوانجلین ناوارو هنوز معرفی نشده است. بری جنکینز، کارگردان Moonlight و If Beale Street Could Talk در حال حاضر به عنوان تهیه‌کننده اجرایی فصل جدید معرفی شده، در حالی که ایسا لوپز، فیلمساز مکزیکی و آلن پیج آریاگا، فیلمنامه‌نویس Fear the Walking Dead مشغول نگارش فیلم‌نامه سریال هستند. انتظار نمی‌رود نیک پیزولاتو، خالق اصلی سریال، پس از جدایی از این پروژه در سال ۲۰۲۰، بار دیگر برای فصل چهارم بازگردد.

سریال True Detective در سبک جنایی آنتولوژی اولین بار در سال ۲۰۱۴ پخش شد، فصل دوم آن در سال ۲۰۱۵ و فصل سوم در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. بازیگران هر فصل تغییر پیدا کردند و نام‌های بزرگی مانند متیو مک کانهی، وودی هارلسون، کالین فارل، ریچل مک آدامز و ماهرشالا علی را شامل می‌شود.

سریال True Detective

هر فصل نیز طرح مستقل خود را دارد، اگرچه همه آن‌ها حول محور کارآگاهانی هستند که در مورد جنایات وحشتناک تحقیق می‌کنند. فصل اول ۱۲ نامزدی امی را به دست آورد (و پنج جایزه را به خانه برد)، در حالی که سریال به طور کلی ۲۰ بار نامزد دریافت جایزه شده است.

این اولین نقش مهم جودی فاستر در تلویزیون از زمان بازیگری در دوران کودکی به حساب می‌آید. آخرین نقش بازیگری او در فیلم The Mauritanian بود و همچنین قرار است در کنار آنت بنینگ در فیلم بیوگرافی ورزشی Nyad درباره شناگر مسافت‌های طولانی، دیانا نیاد بازی کند.

هنوز تاریخ پخش فصل چهارم سریال True Detective مشخص نشده است.

مطلب پیشنهادی:۲۵ حقیقت جذاب از سریال بریکینگ بد که نمی‌دانستیدفکت‌های عجیبی که تاکنون از آن‌ها بی‌خبر بودید
۲۵ حقیقت جذاب از سریال بریکینگ بد که نمی‌دانستید


ویجی موبایل: بهترین سلاح‌های ایپکس لجندز موبایل و بازی‌های زامبی محور

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا