بازی

تاریخ انتشار آپدیت Minecraft: The Wild مشخص شد

تاریخ انتشار آپدیت Minecraft: The Wild مشخص شد

طرفداران خیلی وقت است که منتظر آپدیت بعدی بازی ماینکرفت (Minecraft) به اسم The Wild هستند و اکنون استودیو موجنگ (Mojang) تاریخ عرضه آن را مشخص کرده است.

با آپدیت The Wild هدف استودیو موجنگ تمرکز روی محیط زیست بازی است و می‌خواهند که زیست‌بوم‌های آن هویت مشخصی داشته باشد. این آپدیت همچنین یک منطقه جدید نیز به بازی اضافه می‌کند که Mangrove Swamp است. این منطقه دارای چوب خاص، بلوک‌ها و آجرهای گلی، قایق‌هایی با صندوقچه و ماب فراگ جدید خواهد بود. بازیکنان می‌توانند در تاریخ ۷ ژوئن (۱۷ خرداد) به این آپدیت دسترسی داشته باشند.

مطلب پیشنهادی:چگونه ماینکرفت را رایگان در مرورگر خود بازی کنید؟۱۰ سالگی مبارک!
چگونه ماینکرفت را رایگان در مرورگر خود بازی کنید؟

منطقه دیپ دارک نیز به‌واسطه این به‌روزرسانی با تغییرات قابل توجهی همراه خواهد بود. این تغییرات در ابتدا قرار بود جزئی از آپدیت Caves and Cliffs باشد، اما استودیو سازنده تصمیم به تاخیر آن گرفت. دیپ دارک عمیق‌ترین منطقه در جهان ماینکرفت محسوب می‌شود که افراد ماجراجو در آن بقایای یک تمدن ویران شده و همچنین دشمنان وحشتناکی به نام Wardens را پیدا می‌کنند.

ماینکرفت آپدیت The Wild

این دشمنان به لرزش حساس هستند که یعنی مخفی‌کاری برای مقابله با آن‌ها ضروری است. باید به این نکته اشاره کنیم که The Wild به نسبت Caves and Cliffs، به‌روزرسانی کوچک‌تری خواهد بود. در عوض استودیو موجنگ سعی داشته از طریق همکاری با Oreville، کراس‌اوورهای رسمی بیشتری با فرانچایز محبوب صنعت ویدئو گیم نظیر پرندگان خشمگین (Angry Birds) داشته باشد.

بازی Minecraft در حال حاضر روی خیلی از پلتفرم‌ها از جمله نینتندو سوییچ، گوشی‌های هوشمند، پی‌سی، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ در دسترس قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:بهترین اسکین‌های ماینکرفت برای سال ۲۰۲۲مرد هزار چهره!
بهترین اسکین‌های ماینکرفت برای سال ۲۰۲۲


ویجی موبایل: بهترین سلاح‌های ایپکس لجندز موبایل و بازی‌های زامبی محور

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا