بازی

فصل اول بازی Battlefield 2042 تنها یک نقشه جدید دارد

فصل اول بازی Battlefield 2042 تنها یک نقشه جدید دارد

با انتشار قریب الوقوع فصل اول بازی Battlefield 2042، اکنون از جانب یکی از کارکنان استودیو DICE خبردار شدیم که با این فصل، تنها یک نقشه جدید به بازی اضافه خواهد شد.

Straatford87 مدیر انجمن استودیو دایس در پاسخ به سوال یکی از طرفداران مبنی بر اینکه چند نقشه به فصل اول بتلفیلد ۲۰۴۲ راه پیدا می‌کنند، اظهار داشت که فصل ۱ تنها یک نقشه خواهد داشت.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Lost in Random – شانس نیست چون تاس نیستاگر تیم برتون بازی فانتزی می‌ساخت
بررسی بازی Lost in Random – شانس نیست چون تاس نیست

پاسخ Straatford87 در انجمن رسمی EA Answers ارسال شده و به سوال یکی از طرفداران که در رابطه با ویدئو ساخت فصل اول بازی پرسیده بود، پاسخ می‌دهد. وی گفت:

می‌توانم تایید کنم که در ویدیو، ما در مورد «یک نقشه» منفرد از فصل اول صحبت می‌کنیم.

علاوه بر فاش شدن این نکته که تنها یک نقشه جدید به عنوان بخشی از فصل اول بازی وجود خواهد داشت، Straatford87 همچنین گفت که فهرست سلاح‌های بازی Battlefield 2042 با افزودن سلاح‌های کلاسیک از بتلفیلد پورتال به مدهای «جنگاوری تمام‌عیار» تقویت می‌شود. در همین حال، دو روز پیش تایید شد که پشتیبانی از مد Hazard Zone متوقف خواهد شد و هفته پیش از آن نیز مد ۱۲۸ نفره از بازی حذف شده بود.

فصل اول بازی Battlefield 2042 که حدود هشت ماه پس از عرضه اولیه بازی در اوایل ماه ژوئن عرضه می‌شود، شاهد تغییرات بزرگی خواهد بود. از جمله تغییرات اساسی در نقشه‌ها، تمرکز بر تعداد بازیکنان کمتر و حذف‌های مدهای مختلف که در بالا اشاره شد. این فصل در ابتدا برای انتشار در اوایل سال میلادی برنامه‌ریزی شده بود، اما در ماه فوریه DICE اعلام کرد که به عنوان بخشی از برنامه‌ بهبود کلی بازی آن را به اوایل تابستان به تعویق می‌اندازند.

بازی Battlefield 2042

بازی Battlefield 2042 اخیرا به‌روزرسانی ۴.۱ را دریافت کرد که مجموعه‌ای از تغییرات را به همراه داشت. از جمله بالانس مجدد سلاح با بهبود لگد زدن و اصلاحات اسپشالیست‌هایی مانند Angel و Irish.

الکترونیک آرتز و دایس همچنان به توسعه بازی Battlefield 2042 ادامه می‌دهند که در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ در وضعیت بسیار بدی منتشر شد. در آخرین به‌روزرسانی بازی که چهار هفته پیش منتشر شد، سرانجام قابلیت چت صوتی به همراه موارد دیگر در دسترس بازیکنان قرار گرفت. فصل اول بازی احتمالا طی خرداد ماه (جایی در ژوئن) آغاز خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:از بهترین بازی سال تا یه راه درآمدزایی دلاری برای گیمرها + بازی‌های رایگان و کامنت‌های شماو البته بدترین بازی سال!
از بهترین بازی سال تا یه راه درآمدزایی دلاری برای گیمرها + بازی‌های رایگان و کامنت‌های شما


ویجی موبایل: بهترین سلاح‌های ایپکس لجندز موبایل و بازی‌های زامبی محور

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا