بازی

آیا قیمت پلی استیشن ۵ افزایش پیدا می‌کند؟

آیا قیمت پلی استیشن ۵ افزایش پیدا می‌کند؟

سونی جدیدترین گزارش مالی خود را منتشر کرده و یکی از سوالات مهم جلسه اخیر مربوط به افزایش قیمت پلی استیشن ۵ در آینده نزدیک بود.

فشارهای اقتصادی ممکن است به افزایش قیمت پلی استیشن ۵ ختم شود، اما سونی تصمیم گرفت به سوال سهام‌داران پاسخ ندهد. اوایل بهار سونی قیمت تعدادی کالا از جمله دوربین، سیستم‌های سینمای خانگی، هدفون و بلندگوها را در ژاپن افزایش داده و این موضوع به کمبود تراشه‌ها و افزایش قیمت مواد خام ربط داده شده بود. 

در ماه‌های اخیر تحلیلگران اعلام کرده‌اند که احتمال افزایش قیمت کالاهایی که از مواد نیمه هادی استفاده می‌کنند وجود دارد. هیروکی توتوکی (Hiroki Totoki)، معاون اجرایی و مدیر ارشد مالی سونی، در پاسخ به سهام‌داران اعلام کرد که در حال حاضر هیچ چیزی نمی‌تواند در زمینه افزایش قیمت PS5 بگوید.

مطلب پیشنهادی:باید از کدام مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی دشمنان اسپایدرمن استفاده شود؟توبی، اندرو، تام یا یک چهره کاملاً جدید؟
باید از کدام مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی دشمنان اسپایدرمن استفاده شود؟

قیمت پلی استیشن ۵

سونی در حال حاضر هنوز با کمبود مواد اولیه مشکل دارد و توتوکی بیان کرد:

دو محدودیت بزرگ وجود دارد که برای ما مشکل ایجاد می‌کنند. یکی در دسترس بودن قطعات و اجزا و دیگری زنجیره تامین است. با در دسترس بودن قطعات و اجزاء، پیشرفت‌های زیادی ممکن می‌شود، بنابراین ما در این زمینه بسیار امیدوار و خوش‌بین هستیم.

اختلال در زنجیره تامین به ما در سه ماهه اول ضربه وارد کرد. در سه ماهه اول حجم فروش سخت‌افزار بسیار کمتر از انتظارات ما در ابتدای سال بود، بنابراین اختلال در زنجیره تامین چیزی است که امیدواریم به طور کامل برطرف شود.

مطلب پیشنهادی:آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟دو راهی عقل و احساس!
آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟


کارت‌های حذف شده کلش رویال + بازی‌های انیمیشنی موبایل

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا