رمز ارز

موبایل رمزارزی سولانا به بازار آمد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

جامعه کریپتو منتظر استفاده از Solana Mobile Saga است که سال گذشته معرفی شد.
سولانا موبایل، زیرمجموعه آزمایشگاه‌های Solana، قبلاً اعلام کرد که موبایل Saga با ویژگی‌های Web3 در اوایل سال 2023 در دسترس خواهد بود. در حال حاضر، Saga برای پیش‌سفارش در وب‌سایت در دسترس است.

به گفته منابع، Solana Mobile Saga قرار است هفته آینده رونمایی شود. علاوه بر این، صفحه رسمی توییتر Solana Mobile در این هفته چندین نکته را منتشر کرده است که نشان می‌دهد موبایل Saga در حال حاضر برای مرحله بعدی آماده است.

Solana Mobile Saga تلفن همراهی است که کاربران به وسیله آن می‌توانند به راحتی و به صورت ایمن، تراکنش‌های خود را در web3، توکن‌های تجاری، NFT‌ها، بازی‌های زنجیره‌ای، دسترسی به dApps و غیره را انجام دهند.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

این تجربه موبایلی بسیار عالی، به شما این امکان را می‌دهد تا هنگام انتظار برای قهوه، توکن‌های خود را معامله کنید، NFT‌ها را در رفت‌وآمد صبحگاهی‌تان مبادله کنید و به برنامه‌هایی که بیشتر از همه دوست دارید، در هر کجا و در هر زمان دسترسی فوری داشته باشید.

Solana Mobile Saga دارای dApp Store، کیف پول Seed Vault، بازار کاربردی Solana Mobile Stack dApps بر پایه محیط سیستم عامل اندروید، Saga Pass و سایر ویژگی‌ها است. OSOM، یک شرکت پیشرو در توسعه اندروید، تضمین می‌کند که موبایل Saga بهترین دوربین، فضای ذخیره‌سازی، پردازنده و دیگر سخت‌افزار برتر را دارد.

در حال حاضر، تیم سولانا در حال ارائه Solana Pass، یک بلیت انحصاری برای اکوسیستم Solana Mobile Stack است که به 10000 نفر، مجموعه‌ای از NFTها را با انتشار محدود ارائه می‌کند. فقط 10000 نفر اولی که Saga را پیش خرید می‌کنند، NFT را دریافت خواهند کرد. همچنین، دارندگان Solana Pass تلفن همراه خود و دسترسی زودهنگام به جوایز Saga را سریع‌تر از بقیه دریافت خواهند کرد.

قیمت سولانا (SOL) در این هفته در حالی که معامله‌گران در بحبوحه گمانه‌زنی‌های فزاینده راه‌اندازی Solana Mobile Saga در این ماه هستند، افزایش یافت.
قیمت سولانا در حال حاضر با 23.60 دلار معامله می‌شود که 2 درصد در 24 ساعت گذشته و 10 درصد در یک هفته افزایش یافته است. پایین‌ترین و بالاترین قیمت 24 ساعته به ترتیب 22.97 دلار و 23.93 دلار است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا