رمز ارز

پیش‌بینی تأثیر آپدیت بزرگ شانگهای بر قیمت اتریوم!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پس از به‌روزرسانی بزرگ ادغام (Merge)، جامعه ارزهای دیجیتال مشتاقانه منتظر به‌روزرسانی شانگهای اتریوم است. ارتقای شانگهای قرار است با هدف افزایش سرعت شبکه، کاهش کارمزد تراکنش‌ها و همچنین، امکان برداشت اتریوم‌های استیک‌شده، انجام شود. اگر همه‌چیز به‌خوبی پیش برود، به‌روزرسانی شانگهای احتمالاً در مارس ۲۰۲۳ در شبکه اصلی اجرا خواهد شد.
با این حال، فروش گسترده‌ای که ممکن است در اثر این به‌روزرسانی و آزاد شدن اتریوم‌های استیک‌شده در بیکن چِین (Beacon Chain) رخ دهد، نگرانی‌های زیادی را در بین کاربران ایجاد کرده است. همان‌طور که می‌‌دانید، بیکن چِین برای تغییر ایمن الگوریتم اجماع شبکه از اثبات کار به اثبات سهام ایجاد شد و کاربرانی که به آینده این آلت کوین اعتماد داشتند، توانستند شروع به استیکینگ ETH کنند.
با این حال، در صورت باز شدن قفل اتریوم‌های استیک‌شده، ممکن است حتی سرمایه‌گذارانی که به این پروژه اعتماد دارند، نیز تصمیم به فروش ETHهای خود بگیرند. هنگامی که بیکن چِین در اوایل دسامبر ۲۰۲۰ راه‌اندازی شد، اتریوم ۶۱۰ دلار ارزش داشت، اما در زمان نگارش این خبر، در محدوده قیمتی ۱،۲۱۰ دلار معامله می‌شود.
از طرفی، با قوی‌تر شدن فاندامنتال‌های این رمزارز و نزدیک‌تر شدن به اتریوم ۲.۰، احتمال بازگشت آن به سطوح قیمتی بالاتر، بیشتر شده است. بنابراین، انتظار می‌رود که سرمایه‌گذاران بلندمدت فروش انبوهی نداشته باشند.
با این حال، حتی اگر فشار فروش رخ دهد و قیمت اتریوم کاهش یابد، این آلت کوین برای استیک کردن جذاب‌تر می‌شود، پاداش‌ها افزایش می‌یابند و با پرداخت قیمت کمتری برای خرید این رمزارز، می‌توان از طریق هولد کردن آن به کسب درآمد پرداخت. بنابراین، سرمایه‌گذاران بیشتری ممکن است جهت پیوستن به این شبکه مبتنی بر اثبات سهام تشویق شوند. لازم به ذکر است که پس از اجرای ارتقای شانگهای، اتریوم‌های استیک‌شده دیگر قفل نخواهند شد.

۱۰۰ تتر (دلار) مهمان ما باشید
با ثبت نام در صرافی ارز پلاس، ۱۰۰ تتر اول را پرداخت نکنید!


ثبت نام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا