بازی

تاریخ اکران فیلم Indiana Jones 5 مشخص شد + انتشار نخستین تصویر

تاریخ اکران فیلم Indiana Jones 5 مشخص شد + انتشار نخستین تصویر

در طول پنل لوکاس فیلم طی جشن جنگ ستارگان، فاش شد که فیلم ایندیانا جونز 5 (Indiana Jones 5) قرار است در تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳ (جمعه ۹ تیر ۱۴۰۲) در سینماها اکران شود. در حالی که بیش از یک سال تا اکران این فیلم باقی مانده، نخستین تصویر از آن منتشر شده و طرفداران هریسون فورد را در پوشش معروف «ایندیانا جونز» مشاهده کردند.

مطلب پیشنهادی:۵۰ فیلم اکشن که هیجان را به رگ‌هایتان تزریق می‌کنندتزریق آدرنالین به مخاطب تشنه هیجان
۵۰ فیلم اکشن که هیجان را به رگ‌هایتان تزریق می‌کنند

۴۱ سال از اولین بازی هریسون فورد در نقش دکتر جونز در Raiders of the Lost Ark می‌گذرد و در حالی که اطلاعات زیادی از قسمت پنجم این فرانچایز محبوب در دست نیست، هریسون فورد و کارگردان فیلم، یعنی جیمز منگولد (سازنده فیلم لوگان) در این پنل حضور داشتند. در ادامه می‌توانید عکس منتشر شده را تماشا کنید:

فیلم ایندیانا جونز 5

هریسون فورد درباره فیلم ایندیانا جونز 5 گفت: «من واقعا از فیلمی که ساخته‌ایم بسیار هیجان‌زده هستم، پس شما را در اطراف کمپ خواهم دید.» آخرین فیلم ایندیانا جونز Kingdom of the Crystal Skull بود که در سال ۲۰۰۸ به اکران درآمده بود. اگرچه این فیلم به اندازه عناوین اصلی اکثر طرفداران را تحت تأثیر قرار نداد، ۷۹۰ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروخت. این فیلم بر اساس ۴۰ نقد در متاکریتیک امتیاز ۶۵ را کسب کرد.

اکثر اوقات هریسون فورد در این پنل صرف تبریک تولد ۹۰ سالگی جان ویلیامز، آهنگساز، نوازنده و رهبر موسیقی انگلیسی شد که جمعیت برای او آهنگ «تولد مبارک» را خواندند. فورد نیز خطاب به حاضرین گفت:

همه ما کارهایی که جان از نظر موسیقی انجام می‌دهد، به خوبی درک کرده‌ایم،آنچه شما ممکن است ندانید و من قدردان آن هستم گرما، سخاوت و روحیه جوان‌گرایانه این مرد است.

مطلب پیشنهادی:۱۹ فیلمی که بازخورد کاملا متفاوتی بین منتقدین و مخاطبین داشتتقابل صاحب‌نظران و مخاطبین
۱۹ فیلمی که بازخورد کاملا متفاوتی بین منتقدین و مخاطبین داشت


Top 10: قدرتمندترین دشمنان دکتر استرنج!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا